کد خبر: 1042790
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
رئیس قوه قضاییه گفت: اگر آنقدر که آقایان جلسه گذاشتند برای اینکه چطور از غربی‌ها امتیاز بگیرند، جلسه می‌گذاشتند برای رونق تولید کشور و رفع موانع تولید، بسیار می‌توانست در رفع مشکلات گره‌گشا باشد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در جلسه شورای عالی قضایی با انتقاد از اتلاف وقت کشور در مسیر مذاکره بی‌نتیجه با غرب اظهار کرد: اگر آنقدر که آقایان جلسه گذاشتند برای اینکه چطور از غربی‌ها امتیاز بگیرند، جلسه می‌گذاشتند برای رونق تولید کشور و رفع موانع تولید، بسیار می‌توانست در رفع مشکلات گره‌گشا باشد.

وی افزود: آقایان حساب کنند چقدر وقت کشور را برای مواردی که نتیجه نداشت گذاشتند در حالی که اگر همین وقت را برای رفع موانع تولیدی گذاشته بودند بسیاری از کارخانه‌جات تعطیل و نیمه تعطیل کشور فعال شده بود.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه ما اصحاب ما می‌توانیم هستیم، گفت: ما یقین داریم که فرهنگ «ما می‌توانیم» بر فرهنگ «ما نمی‌توانیم» فائق خواهد آمد و در بستر گام دوم باید به اصحاب ما می‌توانیم میدان داد.

آیت الله رئیسی با اشاره به شعار امسال بیان کرد: شعاری که هر سال مقام معظم رهبری اعلام می‌کند، اعلام نیاز جدی کشور به تحقق آن شعار است و باید همه دستگاه‌ها با تمام ظرفیت خود برای تحقق این شعار عمل کنند.

رئیس قوه قضاییه با تشکر از همکاران خود در قوه قضاییه گفت: همکاران ما در دستگاه در سال گذشته بیش از ۲ هزار واحد تولیدی را فعال کرده‌اند یا از تعطیلی آن‌ها جلوگیری کرده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با تأکید بر جدیت قوه قضاییه در برخورد با ترک فعل مسئولان اظهار کرد: اگر کسانی که مسئولیت داشتند یا مسئولیت دارند با ترک فعل وظیفه خود را انجام ندهند و واحد تولیدی با تعطیلی مواجه شود، این افراد بایستی نسبت به ترک فعل خود پاسخگو باشند. این پاسخگویی باعث پیشگیری از تکرار این موضوع در آینده می‌شود.

رئیس قوه قضاییه فساد را مانع رونق تولید دانست و گفت: اگر در جایی رشوه و رانت‌خواری باب شد، رونق تولید نخواهیم داشت؛ چراکه در امنیت اقتصادی، رونق اقتصادی اتفاق می‌افتد و امنیت اقتصادی در گرو مبارزه با فساد است.

وی افزود: دستگاه قضا مطلقا اجازه نخواهد داد در هیچ کجا فساد اداری حاکم شود و این حساسیت در همکاران ما وجود دارد.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
1
0
آقای رئیسی گوششان را بگیر!
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
1
0
حضرت آیت الله رئیسی حفظه الله:
آیا نمی شود جلو این حرکت پر خطر و بی فایده که عموما منویات ولی فقیه را زیر پا گذارده و می گذارند، گرفت؟
آیا قانونی که بازدارنده این نوع حرکات مسؤولان نظام که جز ضرر و زیان و بی اعتنایی به ولی فقیه و ملت است، نداریم تا جلو ضررها و اقدامات مخرب را بگیرد؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار