کد خبر: 1042683
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: نیما عالمیان می خواهد در المپیک توکیو تاریخ سازی کند برای آماده سازی او می خواهیم اردوهای داخلی با دعوت از بازیکنان خارجی برگزار کنیم.
جمیل لطف اله نسبی در گفت‌وگو با ایسنا درباره برنامه آماده سازی نیما عالمیان برای حضور در المپیک توکیو بیان کرد: نیما فعلا مشغول بازی در لیگ فرانسه است و تا یک ماه دیگر نیز درگیر لیگ است. پس از آن در نظر داریم اردوهای داخلی خوبی برگزار کنیم. در حال رایزنی هستیم تا از بازیکنان خارجی دعوت کنیم که به ایران بیایند و به عنوان حریف تمرینی در اردوی ما حضور داشته باشند.

او ادامه داد: مقدمات کار را داریم انجام می دهیم و رایزنی هایی هم با کشورهایی چون اتریش و مجارستان داشته ایم اما همه چیز بستگی به شرایط کرونا در ایران دارد.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که هدف نیما فقط حضور در المپیک است یا تصمیم دارد نسبت به المپیک ریو بهتر کار کند؟ تصریح کرد: قطعا می‌خواهد بازی‌های خوبی انجام دهد و تا جای ممکن در جدول پیش برود و تاریخ‌سازی کند. نیما هدف بزرگی دارد و امیدوارم که بتواند موفق شود.

لطف‌اله نسبی با شاره به این که شیوع کرونا باعث برگزار نشدن مسابقات مختلف شده است، گفت: قبل از المپیک ریو بازیکنان ما در چهار تا پنج مسابقه شرکت کردند و حتی در اردوی آمادگی چین حضور داشتند اما برای این دوره از المپیک چنین چیزهایی امکان‌پذیر نیست. در حال حاضر هم فقط یک مسابقه در چین برگزار می‌شود که آن هم دو هفته قرنطینه دارد و تاثیر آنچنانی برای نیما نخواهد داشت.

او در پاسخ به این پرسش که امکان اعزام نیما به کمپ‌های تمرینی کشورهای دیگر وجود دارد یا خیر؟ تاکید کرد: این راه‌حل هم وجود دارد اما گرفتن ویزا خیلی مشکل است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار