کد خبر: 1042362
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: باز بودن بوستان‌ها و مراکز تفرجگاهی منوط به نظر ستاد ملی مبارزه با کروناست.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور گفت: نیرو‌های پلیس راهور تهران بزرگ در روز‌های دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه به صور آماده باش کامل و صد درصدی در تمام مراکز تفریحی و تفرجگاهی سطح شهر تهران جهت کنترل ترافیک و تردد‌ها حضور دارند و اقدامات ترافیکی ویژه این ایام را انجام می‌دهند.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بر اساس سنت دیرینه و کهن ایرانیان، شهروندان به همراه خانواده در روز سیزدهم فروردین (روز طبیعت) بمنظور گردش و تفریح به دامان سبز طبیعت از جمله پارک‌ها و گردشگاه‌های عمومی داخل و اطراف شهر‌ها مراجعه می‌نمایند.
موسوی پور گفت: همچنین همان طور که اشاره شد پلیس راهور تهران بزرگ برابر تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا طرح‌های انتظامی و ترافیکی را بر این اساس تهیه و اجرا خواهد نمود.

وی ادامه داد: در هر صورت، در راستای برنامه ریزی‌های صورت گرفته پلیس راهور تهران بزرگ با کلیه امکانات نیروی انسانی، خودرویی، موتوری و تجهیزاتی خود اقدام به پوشش ترافیکی معابر داخلی و منتهی به پارک‌های شهر تهران مانند چیتگر، سرخه حصار، یاس فاطمی و کلیه اماکن تفرجگاهی نموده، همچنین کلیه خیابان‌ها و بزرگراه‌های پیرامونی سایر بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها از ساعات ابتدایی صبح پوشش داده خواهند شد.

سرهنگ موسوی پور گفت: چنانچه بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا تردد و مراجعات ممنوع اعلام شود، پلیس راهور از تردد و توقف در اماکن اشاره شده جلوگیری خواهد نمود و اگر ممنوعیتی اعلام نشود در جهت روانسازی ترافیک اقدامات لازم را انجام خواهد داد. لازم به ذکر است نیرو‌های پلیس راهور آمادگی صد درصدی در هر دو روز پنج شنبه و جمعه دوازدهم و سیزدهم را در کلیه معابر سطح شهر دارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار