کد خبر: 1042154
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶
با حضور شهردار مشهد
طی مراسمی، دسترسی اصلی ایستگاه سعدی خط دو قطار شهری مشهد افتتاح شد.

امروز طی مراسمی با حضور محمد رضا کلائی شهردار مشهد،رییس و جمعی از اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران شهری و استانی دسترسی اصلی ایستگاه سعدی خط دو قطار شهری مشهد به بهره برداری رسید.

کیانوش کیامرز، مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد در این خصوص گفت: دسترسی اول ایستگاه سعدی دو سال پیش به بهره برداری رسید، و اکنون نیز شاهد افتتاح دسترسی دیگر این ایستگاه که در واقع دسترسی اصلی ایستگاه سعدی است، هستیم.

وی افزود: دسترسی اصلی ایستگاه سعدی دارای دو دستگاه آسانسور و دو دستگاه پله برقی است که با هزینه حدود 42 میلیارد تومان احداث شده است.

کیامرز تصریح کرد: یکی از ویژگی های دسترسی اصلی ایستگاه سعدی مناسب سازی شدن آن برای استفاده افراد دارای معلولیت و سالمندان است.

مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد با بیان اینکه، ایستگاه الندشت خط دو قطار شهری نیز اوایل سال 1400آماده بهره برداری خواهد شد، اظهارکرد: عملیات تکمیلی ایستگاه سلامت نیز واقع در پایان خط دو قطار شهری مشهد، اکنون درحال انجام است.

وی ادامه داد: ایستگاه سلامت به عنوان ایستگاه سوار نیز عمل خواهد کرد و شهروندان می توانند در این ایستگاه خودروهای خود را پارک کرده و با استفاده از قطار شهری ادامه مسیر بدهند.

کیامرز ادامه داد: ایستگاه پارک سوار سلامت که جزو آخرین پازل های خط دو قطار شهری مشهد خواهد بود، حداکثر تا اردیبهشت سال 1400 به بهره برداری خواهد رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار