کد خبر: 1041686
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خبر داد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: بالغ بر ۹۱ درصدی سهمیه لاستیک ناوگان حمل و نقل عمومی استان که از طریق ثبت در سامانه در اختیار حوزه های توزیع قرار گرفته بود مابین متقاضیان دریافت لاستیک توزیع شده است.

ارسلان شکری  اظهار کرد: تاکنون نزدیک به ۷۷ هزار و پانصد انواع مختلف حلقه لاستیک در سامانه در اختیار حوزه های توزیع استان قرار گرفته است.

وی افزود:  از این مقدار بالغ بر ۷۰ هزار و پانصد حلقه لاستیک و در واقع افزون بر ۹۱ درصد سهمیه بین متقاضیان توزیع شده است.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: درصد لاستیک های توزیع شده  با توجه به سایز آنها متفاوت است.

وی گفت: ۹۶ درصد لاستیک های کوچک بعنوان پرتقاضا ترین لاستیک ها بین متقاضیان توزیع شده و میزان توزیع لاستیک های سایز ۳۱۵ و سایز ۳۸۵ نیز به ترتیب نزدیک به ۹۱ درصد و بالغ بر ۸۹ درصد بوده است.

شکری در مورد تعداد تقریبی لاستیک مورد نیاز ناوگان حمل و نقل جاده ای استان اظهار کرد : طبق بررسی های انجام شده سالیانه نزدیک به ۸۰ هزار انواع مختلف سایز های لاستیک در استان مورد نیاز است که این مقدار به  تفکیک سایز مورد نیاز سالانه شامل بالغ بر ۲۳ هزار حلقه سایز ۳۱۵ ، نزدیک به ۲۱ هزار حلقه سایز ۳۸۵ و بالغ بر ۱۰ هزار حلقه سایز های کوچک است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر