کد خبر: 1040256
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به دلایل کمبود گوشت مرغ، گفت: یکی از دلایل کمبود گوشت مرغ در سطح عرضه خروج غیر قانونی مرغ زنده و کشتار شده به مقصد استان های دیگر با قیمت بالاتر است.

غلامرضا بابایی اظهار داشت: از ۱۵ بهمن تا کنون در خصوص تنظیم بازار عرضه و فروش گوشت مرغ ۸۷۰ مورد بازرسی انجام و ۸۳ پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۱۷ میلیارد و ۵۷۲ میلیون ریال تشکیل شده است که جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

وی با اشاره به نظارت کامل عملکرد مرغداری ها و کشتارگاه های استان گفت: در راستای نظارت و بازرسی بر عملکرد مرغداری ها، ۲ فقره پرونده تخلف صنفی برای کشتارگاه های مرغ به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

بابایی با بیان اینکه نیاز استان به گوشت مرغ روزانه بین ۲۰۵ الی ۲۳۰ تن است، افزود: میانگین تولید گوشت مرغ در استان ۲۱۸ تن است.

وی بر لزوم تشدید نظارتها تاکیدکرد و ادامه داد: با هماهنگی نیروی انتظامی در صورت مشاهده حمل و نقل بدونه مجوز بهداشتی و غیر قانونی با عاملان برخورد خواهد شد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در خصوص نیاز تخم مرغ استان نیز تصریح کرد: نیاز تخم مرغ استان روزانه ۷۰ الی ۸۰ تن است که در حال حاضر با تلاش فعالان صنف تخم مرغ فروشان به تعادل و ثبات نسبی رسیده ایم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر