کد خبر: 1039829
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته ۲۴۰۴ آمریکایی بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و ۷۱ هزار نفر به این بیماری مبتلا شدند.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۱۱۲ میلیون و ۶۵۴ هزار و ۱۴۶ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲ میلیون و ۴۹۶ هزار و ۷۴۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۸۸ میلیون و ۲۴۹ هزار و ۶۷۲ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۷۱ هزار و ۵۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۸ میلیون و ۸۹۷ هزار و ۷۱۸ نفر رسیده است؛ تاکنون ۵۱۴ هزار و ۹۹۶ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۳ هزار و ۴۶۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۱ میلیون و ۳۰ هزار و ۱۷۶ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تاکنون ۱۵۶ هزار و ۵۹۸ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۶۳ هزار و ۹۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۰ میلیون و ۲۶۰ هزار و ۶۲۱ نفر مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۲۴۸ هزار و ۶۴۶ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند.

کشور‌های روسیه، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و ایتالیا نیز به‌ترتیب با ۴ میلیون و ۱۸۹ هزار و ۱۵۳، ۴ میلیون و ۱۳۴ هزار و ۶۳۹، ۳ میلیون و ۶۲۹ هزار و ۸۹۱، ۳ میلیون و ۱۶۱ هزار و ۴۳۲ و ۲ میلیون و ۸۳۲ هزار و ۱۶۲ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های ترکیه با ۲ میلیون و ۶۵۵ هزار و ۶۳۳ مبتلا و آلمان نیز با ۲ میلیون و ۴۰۵ هزار و ۲۶۳ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، هند و برزیل به ترتیب با ۱۹ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۵۱۷، ۱۰ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۷۰۲ و ۹ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۱۶۴ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

آخرین آمار ویروس کرونا در جهان +جدول

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار