کد خبر: 1039716
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
سرلشکر رشید:
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال بی‌ثباتی و جنگ در منطقه است، گفت: رژیم صهیونیستی با فراخوانی ایران به رویارویی همه‌جانبه و تهدید امنیت ملی ایران،‌ هزینه خطا در محاسبات راهبردی و اقدامات خود را بدون تردید خواهد پرداخت.

سرویس سیاسی جوان‌آنلاین: سردار سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) امروز (سه‌شنبه) در جلسه با فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، بر حفظ و ارتقاء آمادگی‌های دفاعی-امنیتی تاکید کرد.

وی با توجه به ضرورت رویارویی راهبردی با دشمن،‌ با اتخاذ راهبرد مقاومت فعال و نتیجه آن در شکست راهبرد فشار حداکثری دشمن و انجام رزمایش‌های متعدد در طول سال توسط فرماندهان ارتش و سپاه که برابر فرمان فرماندهی معظم کل قوا انجام شد، از فرماندهان نظامی تقدیر کرد.

سردار رشید خطاب به آمریکا و هم پیمانان او در منطقه، گفت: رژیم صهیونیستی با تحریک آمریکا به جنگ و کشته شدن سربازان آمریکایی در منطقه به دنبال بی ثباتی و جنگ است.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با فراخوانی ایران به رویارویی همه‌جانبه و تهدید امنیت ملی ایران،‌ هزینه خطا در محاسبات راهبردی و اقدامات خود را بدون تردید خواهد پرداخت.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار