کد خبر: 1039610
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
سخنگوی باشگاه استقلال گفت: اظهار نظری که در مورد پیروزی پرسپولیس برابر گل گهر و ربط آن به استقلال منتشر شده بود از سوی یک هوادار منتشر شد نه وزیر ارتباطات. برای همین پاسخی ندادیم.
 حجت نظری با بیان اینکه سیاست رسانه‌ای جدیدی را برای باشگاه استقلال در نظر گرفته‌اند به تشریح آخرین وضعیت این باشگاه پرداخت و به سوالاتی که از سوی رسانه‌ها ارسال شده بود پاسخ داد.

سخنگوی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چرا باشگاه پاسخ استوری جهرمی را نداد گفت: آقای جهرمی اعلام کردند که این موضوع را از منظر وزیر ارتباطات مطرح نکردند و به عنوان یک هواداران باشگاه پرسپولیس اعلام نظر کرده است. طبیعتاً حد باشگاه استقلال پاسخ دادن به موضوعات هواداری نیست. آن‌هایی هم که پاسخ دادند از دیدگاه هواداری دادند. ما احساس کردیم که محلی از اعراب ندارد که ما بخواهیم شان باشگاه استقلال را برای پاسخ دادن به دغدغه‌های هواداری پایین بیاوریم.

وی در مورد تعامل باشگاه و کارگزار و تامین منابع مالی باشگاه گفت: در مدت فعالیت باشگاه با این کارگزار به تمام تعهداتی که داشت عمل کرده و جا‌هایی بالاتر از تعهدش هم عمل کرده است که جای قدردانی دارد.

نظری در مورد موضع باشگاه استقلال در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال و آیا این باشگاه به علی کریمی رای خواهد داد گفت: هنوز جلسه‌ای در این مورد تشکیل نشده است. باید بررسی بیشتری در این مورد داشته باشیم. ممکن است با برخی گزینه‌ها نشست داشته باشیم. اگر هم شرایط فراهم نشد بررسی می‌کنیم و حتماً در این مورد تصمیم گیری خواهیم کرد. ممکن است تصمیم را علنی کنیم و ممکن هم هست اصلاً اسم نیاوریم.

سخنگوی باشگاه استقلال در مورد دستاورد هیات مدیره برای این باشگاه گفت: ما در هیات مدیره تقسیم کار کردیم و هر کدام از اعضای هیات مدیره در حوزه‌ای فعالیت می‌کنند که کاملاً مشخص است. هر کدام از ما در حوزه فعالیت اقداماتی را انجام دادیم که زمان نیاز است تا این برنامه‌ها به ثمر بنشیند.

وی در مورد ابقای محمود فکری نیز گفت: شایعه‌ای مطرح شد که در جریان جلسه هیات مدیره مدیرعامل باشگاه با آقای وزیر تماس گرفتند و ایشان تاکید کرده‌اند که باید فکری را حفظ کنیم که این موضوع از اساس کذب است و اصلاً چنین چیزی نبوده. ما بار‌ها اعلام کرده‌ایم که از سرمربی حمایت خواهیم کرد.

نظری افزود: فکری سرمربی استقلال است و مورد حمایت ماست و وقتی ایشان را انتخاب کردیم دلیلی ندارد حمایت نکنیم. ممکن است ما ضعف‌هایی در کارمان داشته باشیم که باید تلاش کنیم این ضعف‌ها برطرف شود.

سخنگوی باشگاه استقلال در مورد فرصت دادن به فکری برای دو بازی آینده گفت: ما هیچ اولتیماتومی به فکری نداده‌ایم و هیچ جا مطرح نشده که ایشان دو بازی یا بیست بازی دیگر فعالیت می‌کند. هیات مدیره از انتخابش دفاع خواهد کرد. در اینکه فکری در ادامه چه نتیجه‌ای بگیرد بستگی به تلاش همه عوامل باشگاه دارد. فکری سرمربی ماست و حتماً از ایشان حمایت مان را ادامه خواهیم داد. اگر همه حمایت کنند قطعاً استقلال دوباره به صدر جدول برمی گردد و قهرمان هم خواهد شد.

وی در مورد سیاوش یزدانی و میلیچ هم گفت: یزدانی به تمرینات برگشته است و میلیچ هم بزودی برمی گردد. مشکلات مالی در حال برطرف شدن است.

نظری در مورد اینکه آیا درست است که قلعه نویی بعد از باخت سنگین به پرسپولیس از گزینه‌های استقلال خارج شده گفت: با توجه به اینکه ما بنای برکناری فکری را نداشتیم در مورد جانشین‌هایش هم صحبت نکردیم. اگر روزی به این نتیجه رسیدیم که باید سرمربی را تغییر دهیم آن وقت در مورد گزینه‌ها صحبت می‌کنیم.

وی در مورد حضور استقلال در نقل و انتقالات گفت: بازیکنانی که مد نظر آقای فکری بودند را مذاکره کردیم و امیدوارم این مذاکرات به نتیجه برسد. الان دغدغه‌هایی در مورد برخی بازیکنان داریم. امیدواریم زحمات عزیزان به ثمر بنشیند و بازیکنانی که مد نظر کادر فنی هستند به تیم اضافه شوند. چیزی که مسلم است اینکه هیچ بازیکنی از استقلال جدا نمی‌شود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار