کد خبر: 1039524
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
مدیر مخابرات شهرستان خمینی شهر:
رامین خمسه با اعلام این خبر گفت : از ابتدای امسال تا کنون، ۲۵ طرح توسعه شبکه صورت گرفته است که حاصل آن اجرای ۸ کیلومتر کابل مسی و ۹ کیلومتر فیبرنوری می باشد.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، به نقل ازروابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،رامین خمسه با اشاره به ثمرات توسعه شبکه تلفن ثابت برای مردم شهرستان خمینی شهردر گفت وگویی اظهار کرد : مخابرات در شهرستان خمینی شهر در سال ۱۳۵۰ با دو خط فیزیکی کار خود را شروع کرد ولی اکنون به برکت توسعه های صورت گرفته در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی، در شهرستان های خمینی شهر،درچه،کوشک،اصغرآباد و تیرانچی داری خطوط تلفن ثابت هستیم.

وی افزود : در این شهرستان ۱۵۴۳۲۱ پورت تلفن ثابت منصوبه وجود دارد و ضریب نفوذ تلفن ثابت در این شهرستان حدود ۳۸٪  درصد می باشد.

خمسه با تشریح علت اختلال در شبکه تلفن ثابت در برخی مناطق ، بیان کرد : یکی از مهم ترین علل قطعی مقطعی در برخی مناطق،مشکلات سرقت در شهرستان است که باعث می شود خدمت رسانی به مشرکین به تعویق افتد و مردم عزیز شهرستان در صورت بروز هرگونه مشکل  با تماس با سامانه تلفنی  ۲۰۱۱۷ می توانند در اسرع وقت از خدمات این سامانه در راستای رفع خرابی تلفن بهره مند شوند.

مدیر مخابرات شهرستان خمینی شهر درپایان افزود : در حال حاضر ۹ طرح توسعه تلفن ثابت در سطح شهرستان با ظرفیت ۴ کیلومتر کابل مسی و ۴/۵ کیلومتر فیبر نوری در دست اجراست که نقش بسزایی در رفع نیازهای تلفن ثابت اهالی شهرستان دارد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر