کد خبر: 1039145
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه مطرح کرد:
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: با ادغام سازمان مدیریت پسماند و سازمان خدمات موتوری، تعداد پرسنل سازمان مدیریت پسماند به 1450 نفر افزایش یافت.

احد یوسفی با اشاره به اینکه سازمان مدیریت پسماند از سال 1387 به شکل کنونی فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: بر اساس اساسنامه ابلاغی وزارت کشور در سال 1387 تمامی امورات صفر تا صدی موضوع زباله اعم از جمع آوری، حمل، دفن، رفت و روب شهری از مناطق شهرداری به سازمان پسماند انتقال یافت.

وی افزود: سازمان مدیریت پسماند برای تسریع در کارها به 6 ناحیه، 22 بلوکه مختلف در سطح شهر تقسیم بندی شده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: حدود 1200 پرسنل در مدیریت پسماند فعالیت می کنند که 900 نفر پاکبان و مابقی در حوزه رانندگان خدمات شهری و نیروهای ستادی است.

وی با اشاره به تاکید شهرداری کشور مبنی بر انحلال سازمان خدمات موتوری شهرداری ها در سال 97، تصریح کرد: با ادغام سازمان مدیریت پسماند و سازمان خدمات موتوری از اوایل سال 98، سازمان خدمات موتوری حذف و به نام اداره ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند فعالیت خود را آغاز کرد.

یوسفی خاطرنشان کرد: این ادغام باعث افزایش تعداد ماشین آلات حوزه سازمانی و افزایش تعداد پرسنل به 1450 نفر شد که می توان گفت بخش اعظمی از نیروی انسانی و بحث قدرت ماشین آلات شهرداری در این سازمان متمرکز است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر