کد خبر: 1039115
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:
پروژه ساختمانی اداره گاز و پست امداد شهر سجزی از توابع شهرستان اصفهان، با حضور فرماندار شهرستان اصفهان و جمعی از مسئولین استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان مدیر عامل این شرکت گفت:این ساختمان اداری در زمینی به مساحت 800 متر مربع به بهره برداری رسید.

سید مصطفی علوی، گفت: سیاست و هدف این شرکت استمرار خدمات مستمر و ایمن با کیفیت مطلوب است و کارکنان این شرکت در مسیر خدمتگزاری به مردم همواره سرآمد بوده اند.

وی، با اشاره به اینکه هم اکنون  بیش از یک میلیون و 878 هزار مشترک در این استان از نعمت گاز بهره مند هستند افزود: در حال حاضر به 111 شهر و 1060 روستا در سطح استان گازرسانی شده است .

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، تصریح کرد: بیش از 4هزار و 60 مشترک در شهر سجزی تحت پوشش خدمات گازرسانی هستند که از این تعداد؛ 3هزار و 340 مشترک خانگی،  316 مشترک صنعتی و 167  مشترک جزء و مشترکین بخش عمومی می باشند.   

مهندس علوی در ادامه، بیان داشت: سهم بالای هزینه های انرژی در اقتصاد خانواده را نمی شود نادیده گرفت به خصوص این که با سرد شدن هوا و به تبع آن بیشتر شدن مصرف گاز می تواند به یک مشکل اقتصادی در خانواده تبدیل شود که با صرفه جویی و مدیریت صحیح در مصرف گاز این مانع بر طرف خواهد شد.

همچنین مراسم کلنگ زنی طرح گاز رسانی به فاز 2 شهرک صنعتی کوهپایه برگزارشد که لازم به ذکر است این پست با هدف توسعه آتی شبکه و با توجه به ظرفیت مورد نیاز شهرستان احداث خواهد شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار