کد خبر: 1039103
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
سخنگوی وزارت امور خارجه شهادت فرمانده جبهه میانی تفحص شهدا سردار علیرضا گلمحمدی و همرزمش محمود حاجی قاسمی در جریان عملیات تفحص شهدا را تسلیت گفت.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی شهادت فرمانده جبهه میانی تفحص شهدا سردار شهید «علیرضا گلمحمدی» و همرزمش شهید «محمود حاجی قاسمی» در جریان عملیات تفحص شهدا را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

فَرِحِینَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَیَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ

دلاورمردان و ایثارگران پرافتخار میهن، فرمانده دلاور جبهه میانی تفحص شهدا سردار شهید «علیرضا گلمحمدی» و همرزم ایشان شهید «محمود حاجی قاسمی» در جریان عملیات تفحص شهدا به درجه رفیع شهادت نائل شدند و به خیل یاران و همرزمان و برادران شهید خود پیوستند.

این شهیدان سرافراز بعد از سال‌ها مجاهدت و جانفشانی در دوران دفاع مقدس، جان خود را در عملیات تفحص پیکرهای پاک فرزندان شهید ملت بزرگ ایران فدا کردند تا مرحمی بر دل‌های سوخته و نوری برای چشمان منتظر مادران و خانواده‌های شهدایی باشند که سال‌ها در انتظار نشانی از یوسفان گم گشته و جگر گوشه‌های عزیز خود بودند.

ابنجانب شهادت این دلاورمردان سرافراز را به خانواده محترم شهدا تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و به روح پرفتوح و ملکوتی آن سرداران و سربازان شجاع و مخلص ایران اسلامی درود می‌فرستم و در شب لیله الرغائب از درگاه ایزد منان برای ایشان رضوان و جنت الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده‌های شهداء و همرزمان مصمم و راستین آن شهیدان ارجمند، سربلندی و توفیق در مسیر جهاد فی سبیل الله مسئلت می‌کنم.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار