کد خبر: 1038819
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد بیان کرد
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در راستای تحقق شعار مشهد شهر هوشمند و سنجش کیفیت خدمات ناوگان اتوبوسرانی توسط مسافران، ناوگان به برچسب های نظر سنجی تجهیز شد و شهروندان می توانند از طریق اپلیکیشن شهر من با اسکن کد QR داخل ناوگان و یا کد درج شده در نظر سنجی شرکت کنند.

سعید حسینقلی زاده مقدم در این خصوص، افزود: در حال حاضر 160 خط در مشهد فعال است که با پراکندگی مناسب و بکارگیری1700 دستگاه اتوبوس و مینی بوس به شهروندان خدمت‌رسانی می‌شود.

وی اضافه کرد:در تمامی ناوگان کد های QRمنحصر به اتوبوس یا مینی بوس درج شده است که شهروندان می توانند با اسکن آن از طریق گوشی هوشمند، پس از ورود به اپلیکیشن "شهرمن" در نظر سنجی کیفیت خدمات اتوبوسرانی شرکت کرده و این سازمان را در بهبود خدمات یاری رسانند.

حسینقلی زاده مقدم تصریح کرد: همچنین شهروندانی که دارای تلفن همراه هوشمند نیستند نیز می توانند از طریق سامانه پیام کوتاه سازمان به شماره 30008888 پیشنهادات وانتقادات خود را ارسال کنند.

وی ادامه داد: در برچسب های نصب شده دو QR وجود دارد که QR اول برای شرکت در نظر سنجی از طریق اپلیکیشن شهر من است و QR دیگر ورود به "میز خدمات الکترونیک سازمان اتوبوسرانی" است که برای دسترسی سریع و آسان به راهنمای کاربری و دریافت نرم افزارهای موبایلی به سامانه پیام کوتاه و پورتال سرویس های شهروندی مد نظر گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار