کد خبر: 1038389
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
استاندار خراسان رضوی مطرح کرد،
استاندار خراسان رضوی گفت: به منظور اطمینان از تامین گاز مورد نیاز مردم شریف خراسان رضوی، استان نیازمند اتصال به خط اصلی تامین گاز جنوب کشور است.

محمدصادق معتمدیان در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در محل سالن سردار سلیمانی استانداری برگزار شد با اعلام این خبر، گفت: برای تامین گاز نیازمند آن هستیم تا از خط اصلی جنوب کشور به خطوط گاز متصل شویم. براین اساس مکاتبات این امر را هم انجام داده‌ایم تا از مسیر کرمان، طبس و خط انتقال عسلویه گاز را به استان بیاوریم.

وی با اشاره به اینکه امسال محدودیت واردات گاز داشتیم افزود: با تحقق این اقدام مشکل استان و بخشی از مشکلات تامین انرژی شرق کشور در حوزه گاز حل خواهد شد.


استاندار خراسان رضوی ادامه داد:ازسوی دیگر توسعه مخازن گازی در منطقه خانگیران را در دستور کار قرار داده و پیگیری خواهیم کرد.


وی با تاکید بر تحقق هرچه بیشتر شعار سال افزود:در سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شده است،نباید محدودیت و فشار مضاعفی را بر بخش تولید شاهد باشیم لذا ازهمه ظرفیت‌ها استفاده کردیم تا بتوانیم مشکلات را حل و شرایط را مدیریت کنیم.


معتمدیان با بیان اینکه باید زمینه استفاده از سوخت دوم را در واحدهای تولیدی فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: لازم است با نگاه پدافند غیرعامل زیرساخت‌های مورد نیاز را ایجاد و بخشی از دغدغه‌های اصلی استان را در حوزه تولید مرتفع کنیم.

 

خبرنگار:آرش بدوئی

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار