کد خبر: 1038050
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته ۳۶۰ هزار و ۹۹۷ نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند و مجموع مبتلایان از ۱۰۷ میلیون نفر عبور کرد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۱۰۷ میلیون و ۷ هزار و ۷۸۸ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲ میلیون و ۳۳۶ هزار و ۳۳۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۷۸ میلیون و ۸۶۷ هزار و ۶۹۹ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۸۹ هزار و ۲۲۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار و ۶۲۹ نفر رسیده است؛ تاکنون ۴۷۶ هزار و ۴۰۵ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۸ هزار و ۹۴۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۰ میلیون و ۸۴۷ هزار و ۷۹۰ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۵۵ هزار و ۱۹۵ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۲۵ هزار و ۶۶۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۹ میلیون و ۵۵۰ هزار و ۳۰۱ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۳۲ هزار و ۲۴۸ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده است.

کشور‌های روسیه، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و ایتالیا نیز به‌ترتیب با ۳ میلیون و ۹۸۳ هزار و ۱۹۷, ۳ میلیون و ۹۵۹ هزار و ۸۷۴, ۳ میلیون و ۳۴۱ هزار و ۳۶۵, ۲ میلیون و ۹۸۹ هزار و ۸۵ و ۲ میلیون و ۶۴۴ هزار و ۷۰۷ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های ترکیه با ۲ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۵۵۹ مبتلا و آلمان نیز با ۲ میلیون و ۲۹۶ هزار و ۳۲۶ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، هند و برزیل به ترتیب با ۱۷ میلیون و ۵۱۲ هزار و ۵۸۴, ۱۰ میلیون و ۵۴۶ هزار و ۹۰۵ و ۸ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۶۴۵ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

آخرین آمار ویروس کرونا در جهان +جدول

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار