کد خبر: 1037901
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:
کربم زارع، با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرای مرضیه(س) و روز زن، حمایت از زنان سرپرست خانوار و نیازمند را از جمله وظایف کمیته امداد معرفی کرد و گفت: در حال حاضر بیش از ۶۷ هزار زن سرپرست خانوار اصفهانی تحت حمایت این نهاد هستند و از خدمات ارائه شده از جمله مستمری ماهیانه، بیمه درمانی، کمک هزینه های تحصیلی و ازدواج فرزندان، جهیزیه، خدمات مسکن، تسهیلات کارگشایی و خودکفایی، کمک های معیشتی و بسته های غذایی بهره مند می شوند.

 

 به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان به نقل از روابط عمومی ،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان اظهار داشت:در حال حاضر کل جامعه تحت حمایت این نهاد  بالغ بر ۱۱۵ هزار خانوار است.

    وی با اشاره به اصلی­‌ترین دلایل مراجعه افراد برای دریافت خدمات حمایتی این نهاد گفت: فوت سرپرست، ازکارافتادگی و بیماری سرپرست، طلاق و متارکه عمده‌ترین دلایل تحت حمایت واقع‌شدن مددجویان کمیته امداد استان را تشکیل می‌دهند.

    مدیرکل کمیته امداد اصفهان با یادآوری اینکه نقش این نهاد به عنوان واسطه خیر و احسان تعریف شده است، گفت: لازمه هر نوع فعالیت خیریه و کسب رضای خداوند متعال و عمل به سیره اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه حضرت زهرا (س) ایجاد چنین رابطه ای بین مردم نیکوکار و خیران نیکو سرشت با فعالان عرصه خیر و احسان است که به حمد خداوند کمیته امداد استان موفق یه ایجاد و تقویت این رابطه شده است.

    زارع در پایان با اشاره به نیاز روز افزون خانواده های نیازمند به دریافت حمایت و کمک خیران و نیکوکاران، یادآور شد: دفاتر کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک های مردم نیک اندیش اصفهان است و راه های نوین و الکترونیکی از جمله کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* و پایگاه اینترنتی emdad.ir نیز در دسترس این عزیزان قرار دارد.

 

    ،

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر