کد خبر: 1037886
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
استاندار آذربایجان‌شرقی
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: انقلاب اسلامی ایران، سرآغاز تحولب بزرگ و طلیعه و الگویی مناسب برای موج بیداری در میان ملت‌های مسلمان جهان است.

محمدرضا پورمحمدی در جمع فرماندهان و کارکنان پایگاه شهید فکوری تبریز به مناسبت روز نیروی هوایی، با تبریک دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)، رویدادی کم‌نظیر و شاید بی‌نظیر در تاریخ معاصر محسوب می شود.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی ارزشی است که در ۴۲ سال گذشته همواره مورد حملات و فشارهای غیرانسانی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل قرار گرفته است.
پورمحمدی با اشاره به نقش انقلاب در احیای رسالت انسانی و تحول بزرگ در زمینه آزاد زیستن و آزادمردی، اظهار داشت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، شعار همیشگی ملت و نظام ماست و تا خون در رگ ماست با همین عهد و پیمان خود زندگی می‌کنیم.
وی با اشاره به اخراج بیش از ۴۰ هزار مستشار نظامی از کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: بسیاری از عرصه‌های سیاسی و اقتصادی ایران قبل از انقلاب در دست مستشاران خارجی بود و این افراد علاوه بر اهانت‌های مختلف به مردم، دارایی‌های کشور را نیز غارت می‌کردند.
استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: بر این باوریم که خون پاک شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، ریشه تنومند انقلاب اسلامی را بیمه کرده است و تا زمانی که پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی خود برسانیم با روحیه مقاومت و ایثار در زمینه تحقق اهداف انقلاب اسلامی تلاش می کنیم.
وی تاکید کرد: در طول ۴۲ سال گذشته، بسیاری از نقشه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی، نقش بر آب شده و به تناسب افزایش فشارها، خودشان گرفتارتر شده‌اند.
پورمحمدی، تحریم‌های استکبار جهانی بر ضد ایران اسلامی و فشارهای مختلف از زمان جنگ تحمیلی را زمینه‌ای برای تحقق اقتصاد بدون نفت در کشور و خودکفایی کامل کشور دانست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر