کد خبر: 1037531
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران
رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: خواهش ما از مجموعه وزارت ورزش این است که اگر نمی‌توانند در بعد مالی کمک حال این رشته ورزشی باشند، در بُعد معنوی به قهرمانان کمک کنند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: عبدالمهدی نصیرزاده در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران که عصر چهارشنبه برگزار شد، دقایقی پشت تربیون قرار گرفت و اظهار داشت: در همین ابتدا بگویم که قهرمانان واقعی ما شهدا هستند. فکر می‌کنم برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، از سال ۲۰۱۵ به بعد از برنامه‌های وزارت ورزش حذف شد. قبل از آن رشته ورزشی پرورش اندام جزو رشته‌های ورزشی تیپ سه بود و شرایط طوری بود که اگر ورزشکاری در مسابقات جهانی این رشته مدال طلا کسب می‌کرد، ۳۰ سکه طلا به او تعلق می‌گرفت.

وی افزود: چند سالی بود این اتفاق بنا به دلایلی این اتفاق نمی‌افتاد و در فضای مجازی دنبال می‌کردم و می‌دیدم که همه قهرمانان، پیشکسوتان و بزرگان این رشته نسبت به این موضوع بی انگیزه هستند. به همین خاطر قول داده بودم که اگر خدا توفیق داد و در مسئولیت خدمتگزاری این ورزش قرار گرفتم، هر چند ناچیز و کم مقدار، اما در هر صورت بتوانم از کسانی که برای اعتلای نام ایران زحمت می‌کشند، قدردانی کنم.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عنوان کرد: آقای دکتر علی نژاد، ما شرایط وزارت ورزش و شرایط اقتصادی حال حاضر کشور را درک می‌کنیم. البته انتظار ما هم مالی نیست. همین حضور شما و دیگر مسئولان وزارت ورزش در این مراسم برای ما دلگرم کننده است. خواهش ما از مجموعه وزارت ورزش این است که اگر نمی‌توانند در بعد مالی کمک حال این رشته ورزشی باشند، در بُعد معنوی که حضور در چنین مراسم‌هایی و البته تسهیلاتی که به قهرمانان تعلق می‌گیرند، ما را کمک کنند.

نصیرزاده در ادامه بیان داشت: متاسفانه قهرمانان این رشته اگر عناوین جهانی هم کسب کنند، نه از تسهیلات دانشگاهی یعنی حضور بدون آزمون در مقاطع تحصیلی بالاتر، نه از معافیت‌های سربازی یا استخدام در دستگاه‌های دولتی برخوردار نیستند. خواهش ما از مجموعه وزارت ورزش این است که این حداقل‌ها را در نظر بگیرند. رشته ورزشی بدنسازی و پرورش اندام آنقدر رشد کرده و در ایران و تمام دنیا علاقه‌مند دارد، پاک کردن و نادیده گرفتن آن شدنی نیست.

وی در پایان گفت: خیلی از قهرمانان این رشته در کسب مدال‌های رنگارنگ توسط دلاورمردان ما در میادینی مثل المپیک سهیم هستند، چون ورزشکاران رشته‌های دیگر از تجربیات آن‌ها استفاده می‌کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار