کد خبر: 1037472
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
همراه با تقدیر از شرکت‌های منتخب؛
اختتامیه نخستین دوره پیاده‌سازی مدل تعالی بازرگانی در بنگاه‌های اقتصادی منتخب با حضور جمعی از فعالان اقتصادی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، مسعود گلشیرازی رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه با اشاره به فعالیت‌های واحد کسب و کار افزود: در گذشته نیروی با تجربه و حرفه‌ای در واحدهای بازرگانی شرکت‌ها محدود بود و این نیاز احساس شد که به سمت پیاده‌سازی مدل تعالی بازرگانی برویم، مشارکت بیش از 4 هزار نفری در برنامه‌های مجازی که در این خصوص برگزار می‌شد هم نشان از استقبال واحدهای اقتصادی استان داشت.

گلشیرازی بر ارتباط میان صنعت و دانشگاه تاکید کرد و ابراز داشت: در همین راستا طرح پایش و پویش و رویش از سوی اتاق بازرگانی دنبال می‌شود طرحی که از سوی وزارت علوم نیز مورد تقدیر قرار گرفت، در این طرح فعالان اقتصادی یک طرف میز و دانشجویان در طرف دیگر قرار دارند و منجر به ترتبیت نیروی کارآمد در حین تحصیل می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان ادامه داد: با شکل گیری چنین ارتباط‌هایی سعی کرده‌ایم پایان‌نامه‌های دانشگاهی را به سمت حل مسأله واحدهای تولیدی ببریم و اعتقاد داریم باید در سنین پایین‌تر سرمایه‌گذاری کنیم که پس از فارغ‌التحصیلی بتوانیم از نیروهای متخصص بهره بگیریم.

وی با تاکید بر این که همه این صحبت‌ها و فعالیت‌ها باید نتیجه‌اش را در تولید استان نشان دهد تا بتوان آن را ارزیابی کرد، خطاب به فعالان اقتصادی و نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: از شما می‌خواهم ایرادات طرح را بگویید تا طرح مورد بازنگری قرار گرفته راه‌حل‌ها ارائه شود تا در ادامه راه عملیاتی‌تر پاسخگوی مسائل واحدهای بازرگانی باشیم.

در ادامه احسان شهیر مدیر توسعه کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان، شبکه‌سازی، ارتباط سازی، جامعه سازی و توانمندسازی را 4 راهبرد اصلی این واحد دانست و افزود: مرکز تعالی بازرگانی که یکی از واحدهای 8 گانه توسعه کسب و کار است به همت انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام به برگزاری دوره پیاده‌سازی مدل تعالی بازرگانی در بنگاه‌های اقتصادی منتخب کرد.

مسعود باطنی رئیس هیئت مدیر انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان اصفهان نیز در این جلسه پیرامون فلسفه وجودی طرح، درباره مدل، سازمان اجرایی طرح و گزارش فعالیت‌های انجام شده صحبت کرد، به گفته باطنی مسأله اصلی در این طرح ضعف و نقایص آشکار در مدیریت بازرگانی اکثر شرکت‌های ایرانی و هدف طرح ایجاد، بهسازی و توسعه زیرساخت‌های علمی و کاربردی و به‌کارگیری آن‌ها در واحدهای بازرگانی بوده است.

در پایان اختتامیه نخستین دوره پیاده‌سازی مدل تعالی بازرگانی در بنگاه‌های اقتصادی منتخب، تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق در این طرح لوح تقدیر و تندیس اهدا شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر