کد خبر: 1037428
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
رئیس جمهور گفت: دیروز یک موفقیت بزرگی در دادگاه لاهه بدست آوردیم و این بسیار مهم است که قدرت و عظمت ملتی که در برابر یک ابر قدرت که صد‌ها هزار کارشناس در کشور آن‌ها هست ما با تعداد کمی دیپلمات جلوی آن‌ها می‌رویم.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت صمت که صبح امروز بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: خبر‌های خوش برای همه ما مهم است، درحالی که دشمنان ما می‌خواستند روز‌های تاریکی را برای ما ترسیم کنند.

وی ادامه داد: دیروز یک موفقیت بزرگی در دادگاه لاهه بدست آوردیم و این بسیار مهم است که قدرت و عظمت ملتی که در برابر یک ابر قدرت که صد‌ها هزار کارشناس در کشور آن‌ها هست ما با تعداد کمی دیپلمات جلوی آن‌ها می‌رویم. در بخش حقوقی هم کمتر سابقه دارد که مباحث را به دادگاه بین المللی لاهه ببریم.

رئیس جمهور اضافه کرد: آمریکایی‌ها خیلی تلاش کردند به دادگاه بگویند شما نمی‌توایند به این موضوع رسیدگی کنید. من این موفقیت را به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم.

روحانی تاکید کرد: این دولت ریل را برای دولت بعدی آماده می‌کند. معادن ما یک معادن غنی است. در دولت تدبیر و امید یک کار بزرگی در زمینه اکتشاف معادن شد.

رئیس جمهور تصریح کرد: تحریم رنج فراوانی برای مردم ما ایجاد کرده است، اما سد راه ما نشده است. آن‌ها حرکت ما را کند کردند، اما نتوانستند ما را متوقف کنند. اگر امسال بیماری نبود و پروتکل‌ها اجازه می‌داد به خیابان بیایند، دنیا می‌دید که امسال هم بیش از سال‌های پیش مردم به خیابان‌ها می‌آمدند.

روحانی با اشاره به اینکه پروتکل‌ها اجازه حضور مردم در خیابان را نمی‌دهد، اضافه کرد: دل مردم در دهه فجر پر از نشاط است و مردم همان لعنت و نفرین را بر آن‌هایی که مردم را در فشار گذاشتند، سه سال است جنگ علیه ما ایجاد کردند و سال‌ها است که تحریم علیه ما به وجود آوردند می‌فرستند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان نمی‌خواستند انقلاب ما پیروز نشود، خاطر نشان کرد: بار‌ها آمدند این انقلاب را سرنگون کنند، اما موفق نشدند و این اخرین بار و آخرین تلاش آن‌ها بود و خوشبختانه به موفقیت نرسیدند و ملت ما به این موفقیت نرسیدند.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
0
0
با اینکه جوان سعی میکند تیتر هایی انتخاب کند که امید و وحدت را برساند اما متاسفانه باید بگویم هر جمله ای که از ایشان صادر می شود «شهوت دیده شدن» در ان موج میزند لذا نه امید می دهد و نه وحدت و نتیجه عکس دارد
مردی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
0
0
میشه خواهش کنیم تو این چند ماه باقی مونده دست از این ریل گذاری به سمت غرب بردارند. هزینه ریل گذاری اونم تا غرب خیلی زیاده .همشم ارزی حساب میشه.تازشم چیزی گیرمون نمیاد. فوقش ی مقدار خوراک سگ و گربه بار قطار میکنن خودمونم تو راه نمیدن مگر اشناشون باشی.تازه به اونییم که تو راه میدن یه اب نبات چوبی دهنشون میذارن جیبشونم پر پفک میکنن یه درجه اصلاحطلبی هم بهشون میدن و به عنوان اصلاحاتچی روونه کشورمون میکنن!
ملایری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
0
2
جناب رییس جمهور محترم فقط بی سر و صدا و جنجال بذار و برو
آماده کردن ریل برای دولت بعدی پیشکش! مگر اینکه جمعه است و خواب تازه ای دیده ای!؟
ملایری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
0
3
جناب رییس جمهور با برنامه ریزی دقیق ریل را برای دولت بعدی آماده کرده که نقطه شروعش بدهی سی و چند میلیارد دلاری است و خدا بخیر بگذراند ادامه ریل را!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار