کد خبر: 1037356
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره حافظ ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، گفت: ناجا حافظ جان، مال و ناموس مردم است؛ از این رو بایستی در تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در راستای رسیدن به پلیس در تراز بیش از گذشته تلاش کنیم.
سرویس حوادث : سردار "حسین اشتری" در چهل و سومین دوره دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین که امروز در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت، مدافعان حرم و درود بر روح بلند و ملکوتی امام شهیدان و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز "مدظله العالی" گفت: میلاد سراسر نور صدیقه کبری حضرت فاطمه الزهرا (س) و همچنین چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه فجر را تبریک عرض می‌کنم.
وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام سردار رشید اسلام "حاج قاسم سلیمانی"، "ابومهدی المهندس" و "محسن فخری زاده" ادامه داد: دهه مبارک فجر یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردم عزیز به رهبری حضرت امام (ره) است؛ چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب را در مقطعی پشت سر می‌گذاریم که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار اعلام کرده بود که مردم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را نخواهند دید.
فرمانده ناجا با بیان اینکه ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا پیشتاز در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، عنوان کرد: این در حالی است که شاهد برگزاری چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه خلف صالح حضرت امام و فرزند زهرای اطهر (س) هستیم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه برای ملت ایران فرقی ندارد که چه کسی در راس حاکمیت آمریکا قرار دارد، گفت: ترامپ تمام توان خود را برای ضربه زدن به مردم ایران اسلامی به کار گرفت و دستش به خون "حاج قاسم سلیمانی" آغشته شد به طوری که رئیس جمهور سابق آمریکا چهره منفوری پیدا کرد و در بین مردم خود نیز جایگاهی نداشت که از این بابت خدا را شاکریم.
سردار اشتری همچنین گفت: همه تحریم‌ها و هجمه‌هایی که بعد از انقلاب اسلامی به کشور وارد شد (فتنه‌های سال ۷۸، ۸۸، ۹۶، ۹۸ و ...) به لطف الهی و یاری مردم تمامی آن‌ها خنثی شد.
وی تاکید کرد: ما در چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی بایستی براساس بیانیه گام دوم این دوران را با عظمت، شتاب، تجربه و قدرت بیشتر ادامه دهیم.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران با قدرت، باثبات و عالمانه‌تر از گذشته در مسیر حرکت می‌کند، تصریح کرد: امروز با وجود تمامی توطئه‌ها که در راستای از پای درآوردن نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی می‌شود، امنیت بالاترین و بزرگترین نعمت است.
وی ادامه داد: امیدواریم امنیت و عزت امروز را بتوانیم به واسطه مردم فهیم و بصیر و همچنین حضور رزمندگان اسلام و شما جان برکفان به عنوان ملجاء و پناهگاه و همچنین حافظان نظم و امنیت در کشور ارتقاء دهیم.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی امروز حافظ ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، گفت: ناجا حافظ جان، مال و ناموس مردم است، بایستی به گفته فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز "مدظله العالی" نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم که بحمداله در این راستا گام‌های خوبی برداشته شده است.
وی خطاب به فارغ التحصیلان دانشگاه علوم انتظامی امین گفت: شما جان برکفان بدانید که چشم امید مردم و تمامی مظلومان جهان به رزمندگان جمهوری اسلامی ایران است.
سردار اشتری با تاکید بر اینکه نیرو‌های مسلح باعث افتخار ملت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: شما سربازان ولایت باید خود را آماده نبرد بی امان با دشمنان کنید.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کار نیروی انتظامی و ماموریت‌های محوله آن بسیار حساس است، عنوان کرد: ما یک نیروی انتظامی جامعه محوریم که مستقیما با مردم عزیز میهن اسلامی در تماس هستیم.
سردار اشتری گفت: بایستی پلیس اقتدار توام با مهربانی، رافت و عدالت را در راس قرار دهد و با افرادی که به آن‌ها مراجعه می‌کنند، عادلانه رفتار کند؛ از سویی پلیس باید با افرادی که به حقوق مردم تعدی می‌کنند و قانون گریز هستند، مقتدرانه برخورد کند.
سردار اشتری گفت: پلیس بایستی براساس قانون و شرع با تروریست ها، اشرار و قاچاقچیان برخورد کند چراکه امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است.
وی در ادامه به پیام فرماندهی معظم کل قوا به مناسبت هفته ناجا اشاره و عنوان کرد: ایشان فرمودند که "تشکر می‌کنم از پلیس که اقتدار توام با مهربانی دارد" از این رو بایستی این امر مهم در پلیس با قدرت ادامه داشته باشد.
سردار اشتری تصریح کرد: ان شاءالله شما فارغ التحصیلان در مقابل شهدای گرانقدر موفق و سربلند باشید؛ شما جان و آبروی خود را در راه امنیت می‌گذارید که امیدواریم خداوند متعال نیز به شما کمک کند.
فرمانده ناجا در ادامه به حرفه‌ای شدن آموزش‌ها نیز تاکید کرد و گفت: بایستی در بحث آموزش تحول ایجاد کنیم که بحمداله تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.
وی تاکید کرد: بایستی برای تقویت بنیه انقلابی، دینی و اعتقادی خود تلاش کنیم؛ بحمداله کلاس‌های بصیرت و دوره‌های ولایت در دانشگاه علوم انتظامی امین با همت اساتید و مدیران خبره برقرار است.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه بایستی در موضوع صیانت از همکاران برنامه ریزی‌های خوبی انجام شود، گفت: علم آموزی صرفا برای دانشجویان در حال تحصیل نیست و همه بایستی در این مسیر گام برداریم؛ ارتقاء توان دانشجویان و آشنایی آن‌ها به علوم و فنون روز بایستی ارتقاء یابد.
وی در ادامه به اهمیت آمادگی جسمانی پلیس نیز اشاره کرد و گفت: پلیس چه در دوران تحصیل و خدمت باید چابک و چالاک باشد بنابراین بایستی به سمت ورزش‌های تخصصی و مورد نیاز پیش برویم.
فرمانده ناجا ادامه داد: ان شاء الله با کسب تجربه از پیشکسوتان و استفاده از روحیه جوانی و انگیزه بالا بتوانیم ماموریت‌های محوله را به خوبی انجام دهیم.
سردار اشتری ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این مراسم خاطرنشان کرد: لازم است که سطح علمی دانشگاه‌ها را روز به روز ارتقاء دهیم و از تمام ظرفیت‌های درون سازمانی و برون سازمانی استفاده کنیم.
وی گفت: ما معتقدیم که دانشگاه‌های نیرو‌های مسلح خصوصا دانشگاه علوم انتظامی امین بایستی در بین سایر دانشگاه‌های کشور مرجع باشد.
این مقام ارشد انتظامی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های فرماندهان و مسئولان عنوان کرد: شما فارغ التحصیلان، سربازان امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری "مدظله العالی" هستید؛ ان شاءالله نظمی را که امروز در میدان شاهد بودیم را در دوران خدمت سی ساله نیز ادامه دهید.
فرمانده ناجا به موضوع همه گیری کرونا و شیوع آن در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: بحمداله تمامی پروتکل‌های بهداشتی در دانشگاه علوم انتظامی امین رعایت شده است، اما باید بیشتر از این‌ها مراقب بود و به این موضوع اهتمام ویژه داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار