کد خبر: 1036944
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
روحانی:
رئیس جمهور با بیان اینکه قسمتی از سخنان امام (ره) در بهشت زهرا توسط برخی خناسان دنبال می‌شد و آن سخن این بود که ما کاری می‌کنیم که آب و برق برای مستضعفین مجانی شود، گفت: دولت امروز افتخار می‌کند که این کار را انجام داده است.
 

سرویس سیاسی جوان آنلاین: حجّت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور، صبح امروز (یکشنبه ۱۲ بهمن) در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملّی وزارت نیرو با تبریک آغاز دهه فجر، با اشاره به ورود امام(ره) به میهن و سخنرانی تاریخی ایشان در بهشت زهرا گفت: قسمتی از سخنان امام (ره) توسط برخی خناسان دنبال می‌شد و آن سخن این بود که ما کاری می‌کنیم که آب و برق برای مستضعفین مجانی شود.

وی اظهار داشت: خناسان همیشه می‌گفتند چه شد تحقق سخنان امام خمینی در بهشت زهرا، و دولت امروز افتخار می‌کند که این کار را انجام داده است آن هم در سایه تلاش وزارت نیرو و نفت.

روحانی ادامه داد: امروز توانستیم بگوییم برای افرادی که مصرف بسیار کمی دارند که به‌طور طبیعی از اقشار کم درآمد هستند هم برق و هم آب و گاز مجانی است و همه آن پیش‌بینی‌های امام در تاریخ تثبیت شد و درست از آب درآمد و بسیار کار جالب توجهی بود که یک شعار زشتی که خناسان در دست گرفته بودند پایان داده شد و معلوم شد که دولت جمهوری اسلامی حامی مستضعفان در تاریخ است.

رئیس‌جمهور با اشاره به افتتاح‌ طرح‌های وزارت نیرو در دو استان کشور گفت: خوشحالیم که علی رغم اینکه امسال سال سختی به خاطر تحریم و کرونا بود، در عین حال شعار جهش تولید روی زمین نماند و از ابتدای سال در هر هفته افتتاح‌های بسیار مهمی داشتیم و خود وزرا و استانداران در استان‌ها افتتاح‌های فراوانی داشتند و به یک معنا در حد امکان امسال واقعاً سال جهش تولید بود.

روحانی با اشاره به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ گفت: مبادا این انتخابات که با مشارکت خوب مردم برگزار خواهد شد، باعث شود اخلاق و معنویت را خدای ناکرده زیر پا بگذاریم. همه ما باید برادرانه در کنار هم باشیم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
0
افتخار داشتم هر روز امام رو توی تلویزیون ببینم! فک کنم امام بزرگوار خیلی چیزای دیگه هم فرمودن البته دولت هنوز در حال تحقق اون روز اول و ساعات اول حضورشون هست. نا امید نیستم انشالله یواش یواش به "ای کاش من هم یک پاسدار بودم"، " امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند"، " این لیبرال ها ..."، "دولت خدمتگزار مردم است"، ... هم می رسیم. سرعتمون کمه اونم زیاد میشه!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار