کد خبر: 1036370
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
با حضور وزیر ورزش و جوانان
در حاشیه چهارمین جلسه شورای ورزش همگانی تفاهم نامه همکاری سه جامبه بین معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی – معاونت فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون همگانی به امضا رسید تا فعالیت های مشترکی به منظور توسعه و تعمیم ورزش همگانی در بین کارگران سراسر کشور آغاز شود.
در این نشست که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد دکتر صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ، دکتر احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و مولایی رییس فدراسیون همگانی پس از بیان دیدگاههای خود تفاهم نامه همکاری های مشترک سه جانبه را به امضا رساندند .
معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در این نشست گفت: ورزش همگانی از جمله ورزش های کاربردی جامعه کار و تلاش است چرا که سلامت کارگران و خانواده های ایشان از راه توسعه ورزش های سهل الوصول و قابل دسترس بدست می آید و جزو ضروریات خانواده کارگری می باشد.
صادقی فر افزود: جشنواره های خانوادگی ورزشی و تفریحی کارگران را از 4 سال قبل شروع کرده ایم و بازخورد بسیار خوبی در جامعه داشته و می بینیم که با وجود شرایط دشوار ناشی از ویروس کرونا و به دلیل استقبال خانواده های کارگران جشنواره امسال را آبان ماه در بستر فضای مجازی برگزار کردیم و به اعتقاد بنده توسعه ورزش از بستر فضای مجازی بسیار گسترده تر است.
وی به تشکیل و راه اندازی آکادمی های ورزش های تخصصی نظیر فوتبال و کشتی برای فرزندان کارگران اشاره کرد و افزود: در فوتبال با همکاری فدراسیون فوتبال استعدادیابی فرزندان کارگران را سال 98 آغاز کردیم و البته کرونا و تعطیلی فعالیت های ورزش های حرفه ای باعث کندی حرکت شد ولی دوباره از اوایل سال آینده در سراسر کشور کار استعدادیابی را از سر خواهیم گرفت.
صادقی فر از اعضای شورای ورزش همگانی دعوت به عمل آورد تا بازدیدی از مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی داشته باشند.

دکتر احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش نیز از تشکیل جلسه شورای عالی تربیت بدنی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: با هم افزایی بین دستگاه ها، از ظرفیت نهادهای مرتبط عضو شورای عالی تربیت بدنی جهت توسعه ورزش همگانی به نحو احسن بهره خواهیم گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار