کد خبر: 1036180
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
فرمانده انتظامي شهرستان سميرم:
سرهنگ"سهراب قرقاني " از نجات یک زن جوان که در بيابان هاي گردنه "خروس گلو" شهرستان مفقود شده بود در عملیات جستجوی 4 ساعته ماموران این فرماندهی خبر داد . در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر مفقود شدن همسرش در بیابان های "خروس گلو" ماموران پاسگاه انتظامي "وردشت" به منظور بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، فرمانده انتظامي شهرستان سميرم اظهار داشت: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد همسر فرد تماس گیرنده به دلیل اختلاف با وی از خودرو پیاده شده و به طرف بيابان حرکت کرده که بر اثر عدم آشنايي به محل و تاريکي هوا مفقود شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار داشت: بلافاصله 3 تيم عملياتي به سرپرستي جانشين فرماندهی انتظامی شهرستان به همراه تیم های امداد و نجات هلال احمر عملیات جستجو را آغاز کردند .

سرهنگ قرقاني گفت: سرانجام پس از 4 ساعت تلاش و جستجوی دقیق و بی وقفه  زن جوان که بر اثر سرما و برودت شديد هوا در بيابان هاي اطراف گردنه سرگردان شده بود توسط اکيپ عملياتي پليس پيدا شده و به منظور رسیدگی به وضعیت سلامت وی تحویل نیروهای امدادی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان سميرم در خاتمه با بیان اینکه اختلاف در زندگی زناشویی امری طبیعی است اما زوج ها نباید اجازه دهند که اختلافات به ناراحتی و کدورت از هم مبدل شود گفت: مطمئناً هیچ کدام از زوج هایی که با هم اختلاف دارند راضی نیستند به یکی از آنها آسیبی وارد شود پس چه بهتر است قبل از اینکه اختلاف آنها باعث بروز حادثه ای ناگوار شود با گذشت و یک عذرخواهی ساده زندگی را برای خود شیرین کنند.

این مقام انتظامی همچنین به شدید بودن سرمای هوا در اين فصل از سال در شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: شهروندان از تردد به مسیرها و مناطق کوهستانی وبرفی خودداری کرده و در صورت ضرورت حتماً تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و در صورت بروز هرگونه مشکلی موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 مرکز فوریت های پلیسی در میان بگذارند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار