کد خبر: 1035880
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۰
پایان محبوبیت زیدان در رئال‌مادرید
قهرمانی دراماتیک فصل قبل در لالیگا آن هم با پشت سر گذاشتن بارسلون آماده آن روز‌ها و شروع امیدوار‌کننده در این فصل شاید کمتر کسی را به این فکر می‌انداخت که کار زیدان و رئال‌مادرید به جدایی بینجامد، اما باخت بد به تیم دسته سومی آلکویانو و حذف ناباورانه از کوپا‌دل‌ری در ادامه سلسله نتایج ضعیف رئال باعث شده تا زیدان حالا بیشتر از قبل به در خروجی باشگاه نزدیک شود و خطر اخراج را بیشتر حس کند و مهم‌تر اینکه اسطوره و پرورش یافته رئال‌مادرید دیگر آن محبوبیت گذشته را نزد هواداران کهکشانی‌ها ندارد.
فريدون حسن
سرویس ورزشی جوان آنلاین:  زیدان امیدوار بود با غلبه بر این حریف گمنام، شکست در نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا مقابل اتلتیکوبیلبائو و عدم راهیابی به فینال را جبران کند و وقتی هم که با گل دقیقه ۴۵ ادر میلیتائو پیش افتاد، انتظار یک پیروزی پرگل را هم می‌کشید، اما ناگهان همه چیز به‌هم ریخت و ۲ بر یک به آلکویانو باخت تا حتی جایگاه خود را نزد هواداران رئال هم از دست بدهد. با این حال زیزو همچنان می‌گوید بازیکنانش به او اعتقاد و اعتماد کامل دارند: «همواره باختن اتفاق بسیار بدی است، اما ما نمی‌توانیم بگوییم که باخت مقابل آلکویانو شرم‌آور بود. ما تمام سعی خود را کردیم، فکر می‌کنم که بازیکنان هنوز به من اعتماد دارند.»

زیدان در خصوص احتمال اخراجش بعد از این شکست هم نظر جالبی دارد و می‌گوید: «اخراج می‌شوم؟ من مسئولیت این باخت را به گردن می‌گیرم. با این وجود آرام هستم. بازیکنان رئال در این بازی می‌خواستند به پیروزی برسند، ولی اتفاقاتی در زمین رخ داد که این هدف محقق نشد. تمام شکست‌ها تلخ است و این باخت ما تلخ‌ترین به‌شمار نمی‌آید.»

با این حال انتشار تصاویر لبخند زیدان بعد از این شکست و صحبت نکردن او با بازیکنان در جریان مسابقه، به‌ویژه در بین وقت‌های اضافه و اختلاف و دودستگی بین بازیکنان باعث شده آتش اختلاف بیشتر بالا بگیرد. طبق ادعای خوزه فلیکس دیاز، کارشناس مارکا، زیدان مدت‌هاست که با تعدادی از بازیکنان حرف نزده است. او این خبر را به نقل از یکی از فوتبالیست‌های شاخص رئال ذکر کرده است. اتفاقی که باید دید در نهایت منجر به جدایی زیدان می‌شود یا خانه‌تکانی در مجموعه بازیکنان که البته با توجه به نظرسنجی آ. اس از هوادارن رئال، اولی محتمل‌تر است. در این نظرسنجی ۸۹ درصد از هواداران رئال خواستار استعفا یا برکناری زیدان شده‌اند و ۱۱ درصد اعلام کرده‌اند که هنوز به او اعتماد دارند.

این تجربه جدیدی برای زیدان خواهد بود، چراکه هواداران رئال این‌بار نه مدیریت باشگاه و نه بازیکنان که شخص او را مقصر می‌دانند و معتقدند زیدان با میدان دادن به بازیکنان ناآماده مقصر اصلی نتایج ضعیف و شکست‌های اخیر رئال‌مادرید است. هرچند که زیدان در آرامش کامل مسئولیت این نتایج را پذیرفته است و از اعتماد شاگردانش حرف می‌زند، اما باید منتظر ماند و دید که مسئولان باشگاه خواسته هواداران را اجابت می‌کنند و قید زیدان را می‌زنند یا اینکه به او فرصت می‌دهند تا شانس خود را در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا امتحان کند و رئال را دوباره به قله اوج برگرداند. رئال در لالیگا فعلاً رتبه دوم جدول را از آن خود کرده و امشب در هفته بیستم با آلاوس روبه‌رو می‌شود، دیداری که نتیجه آن تأثیر زیادی در سرنوشت زیدان دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار