کد خبر: 1035658
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان با انتقاد از عملکرد فدراسیون در توقف بازی با تیم سیرجان گفت: فدراسیون چرا برای مطالبات ما کاری انجام نمی دهد؟
 در چارچوب دیدارهای هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه تیم سیرجان در یک بازی پرحاشیه موفق شد با نتیجه سه بر صفر تیم خاتم اردکان را شکست دهد.

علیرضا طلوع کیان سرمربی تیم خاتم پس از شکست تیمش اظهار داشت: بازی از نظر فنی خارج از سیستم ما شد. ست نخست را با اختلاف بسیار کم واگذار کردیم. در ادامه اتفاقاتی رخ داد که شیرازه تیم پاشید.

وی افزود: از فدراسیون تماس گرفته شد و اعلام کردند به دلیل مطالبات یکی از مربیان، بازی متوقف است. سوالم این است چطور برای مطالبات ما فدراسیون کاری انجام نمی‌دهد؟ پس از ۵ سال طلبم را دریافت کردم. در کدام بازی فدراسیون به خاطر طلوع کیان بازی را متوقف کرد؟

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان تصریح کرد: من از باشگاه‌های مختلف طلب دارم. می دانم همه باید به تعهدات خود عمل کنند اما برخورد امروز قانونی نبود. در کدام آئین نامه سازمان لیگ، چنین چیزی گفته شده است که بازی را متوقف کنند؟

محمدرضا تندروان نیز سرمربی تیم سیرجان پس از پیروزی تیمش مقابل خاتم اردکان اظهار داشت: بازی خوبی بود. با برنامه کار کردیم. از دو بازیکن که کمتر به کارگرفته شدند، در این بازی استفاده و به آینده امیدوار شدیم.

سرمربی تیم والیبال سیرجان در مورد حواشی بازی گفت: ابتدا اعلام کردند بازی سه بر صفر به سود تیم سیرجان است. به بازیکنان، تیم سرپرستی و کادر فنی تیم خودم تبریک می گویم که جوانمردی به خرج دادند و به بازی ادامه دادند. چرا که آنها به ما گفتند که بازی سه بر صفر به سود ماست و مسابقه متوقف شد.

وی ادامه داد: همه بازیکنان، عزیزان ما هستند از جمله بازیکنان خاتم. به این دلیل نمی‌خواستم به خاطر مشکل به وجود آمده از سوی تیم خودشان، سرخورده شوند و بازی لغو شود و به همین دلیل بازی را ادامه دادیم در صورتی که می‌توانستیم این کار را انجام ندهیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار