کد خبر: 1035285
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
هنوز وقت مداخله نیست آقای وزیر ؟
بی کفایتی های مدیریتی در پرسپولیس داد همه را در آورده اما گویا به زعم وزارت ورزش اوضاع هنوز آنقدر ها بغرنج نیست که لزومی به دخالت وزیر برای ساکت کردن و بستن پرونده دست گمارده هایش بینجامد!حال آنکه مدت زیادی است که کار بیخ پیدا کرده اما چرا وزیر ورزش همچنان قصدی برای شکستن سکوت خود و دست به کار شدن برای جع کردن اوضاع نابسامان نائب قهرمان آسیا ندارد سوال بی پاسخی است که جواب آن را تنها شخص وزیر ورزش می تواند بدهد و بس!
دنیا حیدری
سرویس ورزشی جوان آنلاین: هرچند که داستان این بار اما تنها به بی کفایتی های مدیریتی ختم نمی شود و اخلاق و آبروی ورزش را هم نشانه رفته است و به درازا کشیدن سکوت وزارت برابر این بی آبرویی بدون شک در تناقض با مطالباتی است که حداقل طی هفته های اخیر و به واسطه عبور تازه از ساگرد فوت مرحوم تختی به اشکال مختلف به آن تاکید و اشاره شده است.
در شرایطی که اخلاق مداری و توجه به این مهم مطالبه مردم و بسیاری از دلسوزان ورزشی است، این بار نه از روی سکوها و به واسطه مشتی تماشاگر نما که از سوی یک مدیر منتخب شاهد رفتارها و گفتارهای ناشایست و ساختار شکنی بوده ایم که بدون شک عدم برخوردی صریح و جدی با آن می تواند روندی تاسف بار را باب کند. کما اینکه عدم برخورد جدی درگام نخست باعث تکرار آن شده و عدم توجه آقایان بالا دستی به این مورد به خصوص بی شک جای سوال دارد.
چندی پیش بود که الفاظ تاسف بار مدیرعامل سابق پرسپولیس در گفتگویی دوستانه با برخی خبرنگاران و هواداران انتقادات بسیاری را در پی داشت و دندانپزشکی که صندلی مدیریت باشگاه پرسپولیس را از آن خود کرده بود ناچار به استعفا کرد. بی تردید حذف نام او بهترین برخورد در مواجه با این ناهنجاری ساختارشکنانه بود . رفتاری که حاشیه ها و گلایه های بسیاری را به دنبال داشت اما در نهایت چیزی جز یک جابجایی ساده را به دنبال نداشت و برخلاف انتظار ،منجر به پاک شدن نام آقای مدیرعامل از باشگاه پرسپولیس نشد حضور او را به عنوان رئیس هیئت مدیره همچنان در این باشگاه به دنبال داشت. حال آنکه صحبت های او خود گواه عدم هم دل بودن با تیمی را داشت که باید نقش پدر و بزرگتر را برایش بازی می کرد اما جدا از زشت بودن الفاظی که در کلامش داشت، در چند جمله کوتاه نشان داد که نه در کنار که مقابل پرسپولیس است و نه با بازیکنان آن قصد راه آمدن دارد و نه کادر فنی آن! با این وجود اما به رغم اعتراضها و گله ها داستان با یک جابجایی ساده (استعفا از مدیرعاملی و ادامه حضور به عنوان رئیس هیئت مدیره) مسکوت ماند تا این بار با پخش ویدئویی دیگر، باز هم شاهد ادامه رفتارهای ساختارشکنانه و گفتارهای تاسف بار مردی باشیم که گویی قرار نیست به رغم زیرپا گذاشتن محرز اخلاقیات جواب پس داده یا توبیخ شود.
فیلم های متشر شده یا به نوعی لو رفته از رئیس هیئت مدیره پرسپولیس نه فقط تاییدی است بر بی کفایتی نا تمام در مدیریت این باشگاه که اخلاقیات در ورزش را نیز به بدترین شکل ممکن خدشه دار کرده و این سوال را مطرح می کند که چطور می توان از تماشاگران و ورزشکاران انتظار رعایت مسائل اخلاقی داشت وقتی مدیران بالا دستی آنها که موظف هستند به این تکلیف به جای آموزش و فرهنگ سازی در این راستا خود به جاده خاکی زده اند و نیازمند آموزه های اولیه برای بیان و گفتاری ساده و درست هستند ! اما چطور است که وزارت ورزش بر این رفتار تاسف بار و ساختارشکنی آقای دندانپزشک چشم بسته و را از عنوانی که خود ثابت کرده در حد و اندازه اش نیست به زیر نمی کشد تا دیگر کسی به خود اجازه ندهد به صرف اختلاف نظر داشتن با مربیان و بازیکنان چشم بسته و دهان باز کند و هر آنچه را که نباید و هیچ عرف وشرعی نمی پسندد به زبان جاری کند ؟
بی کفایتی سالهاست که در مدیریت باشگاه پرسپولیس بی داد می کند اما این بار بی اخلاقی و رفتار ساختار شکنانه نیز به این داستان اضافه شده تا غوز بالا غوز شود اما گویا اوضاع هنوز به زعم وزارت ورزش بغرنج نیز که نیازی به مداخله وزیر ورزش به عنوان رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس در ماجرا داشته باشد برای ختم به خیر کردن این داستان تاسف بار که گویی سر دراز دارد !
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار