کد خبر: 1035230
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
در آئین افتتاح سالن ورزشی کارگران ایوانکی
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آئین افتتاح و بهره برداری سالن چندمنظوره مجموعه ورزشی کارگران ایوانکی از آغاز طرح استعدادیابی فرزندان کارگران در رشته های ورزشی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، ابراهیم صادقی فر با بیان اینکه هر چند کرونا تمامی فعالیتهای ورزشی و مجموعه های ورزشی را تحت تاثیر خود قرار داده خاطر نشان کرد: همکاران ما از این فرصت برای ایجاد، بازسازی و تعمیر مجموعه ها از جمله سالن چند منظوره مجموعه ورزشی کارگران ایوانکی استفاده و این موقعیت را به فرصت تبدیل کرده اند.
صادقی فر گفت: از دو سال گذشته نیز "طرح استعدادیابی فرزندان کارگران" را در چند رشته ورزشی آغاز کردیم. در تعدادی از استانها استعدادیابی در رشته های کشتی و فوتبال و ورزش های رزمی در دستور قرار دادیم، که بعد از پشت سرگذاشتن شرایط کنونی کشور(کرونا) این طرح را با جدیت بیشتری پیگیری می کنیم.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اقدامات وتلاشهای انجام گرفته در جهت توسعه فضاهای ورزشی کارگری گفت: اقدامات و تلاشهای صورت گرفته در خصوص توسعه اماکن و امکانات ورزشی کارگران در استان سمنان قابل تقدیر است.
وی افزود: امید است با توسعه ورزشهای کارگری جامعه کار وتولید پر نشاط و سازنده ای برای بهره وری و پیشرفت اقتصاد و تولید کشور عزیزمان داشته باشیم.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: توسعه ورزش در واحدهای تولیدی وکارگری عاملی کاربردی در زمینه تامین سلامت کارگران و افزایش بهره وری خواهد بود و یکی از مهمترین سیاست های حوزه فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون ،کار ورفاه اجتماعی حمایت از ورزش کارگری با رویکرد سلامت محور و افزایش بهره وری نیروی کار است.
در این مراسم فرزاد حیدری مدیرکل ورزش کارگران نیز حضور داشت.

غنیان مدیرکل کار استان سمنان: هدف ما توسعه فضاهای ورزشی کارگری با کمترین هزینه است

اسماعیل غنیان مدیرکل کار استان سمنان نیز در مراسم افتتاح سالن چند منظوره ایوانکی گفت: سالن ورزشی چند منظوره کارگران در ایوانکی در مساحت ۱.۷ هکتار با اعتبار ۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث گردیده است.
وی ابراز داشت: چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به صورت نقد و ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به صورت اسناد خزانه برای ساخت سالن ورزشی چند منظوره کارگران ایوانکی هزینه شده است.
غنیان ادامه داد: این سالن دارای بخش‌های مختلف مانند رختکن، سکوی تماشاگران، و چند ساختمان جانبی است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: عملیات ساخت سالن ورزشی چند منظوره ایوانکی در شهرستان گرمسار در سال ۱۳۹۳ آغاز و هم اکنون افتتاح و بهره برداری گردید.
اسماعیل غنیان در این بازدید اظهار داشت: سیاست این اداره کل در راستای توسعه وتجهیز امکانات مجموعه های ورزشی کارگران در استان، ایجاد فضای ورزشی مناسب با کمترین هزینه برای کارگران و خانواده آنان و نیز توسعه ورزشهای کارگری در سطح ملی و استانی است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار