کد خبر: 1035086
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته ۲۳۶ هزار و ۴۶۲ نفر در آمریکا به بیماری کرونا مبتلا شدند که مجموع مبتلایان در این کشور به ۲۳ میلیون و ۶۱۶ هزار مبتلا رسید.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۹۲ میلیون و ۷۷۸ هزار و ۹۸۳ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، یک‌میلیون و ۹۸۶ هزار و ۹۰۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۶۶ میلیون و ۲۹۴ هزار و ۴۴۶ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۳۶ هزار و ۴۶۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۳ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۳۴۵ نفر رسیده است؛ تاکنون ۳۹۳ هزار و ۹۲۸ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۷ هزار و ۱۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۰ میلیون و ۵۱۲ هزار و ۸۳۱ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۵۱ هزار و ۷۶۵ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۶۱ هزار و ۸۲۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۸ میلیون و ۲۵۷ هزار و ۴۵۹ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۰۶ هزار و ۹ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، انگلیس، فرانسه، ترکیه و ایتالیا نیز به‌ترتیب با ۳ میلیون و ۴۷۱ هزار و ۵۳، ۳ میلیون و ۲۱۱ هزار و ۵۷۶، ۲ میلیون و ۸۳۰ هزار و ۴۴۲، ۲ میلیون و ۳۵۵ هزار و ۸۳۹ و ۲ میلیون و ۳۱۹ هزار و ۳۶ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های اسپانیا با ۲ میلیون و ۱۷۶ هزار و ۸۹ مبتلا و آلمان نیز با یک‌میلیون و ۹۸۰ هزار و ۸۶۱ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، هند و برزیل به ترتیب با ۱۳ میلیون و ۹۷۵ هزار و ۳۶، ۱۰ میلیون و ۱۴۶ هزار و ۷۶۳ و ۷ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۱۹۵ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

آخرین آمار کرونا در جهان +جدول

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار