کد خبر: 1035057
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
اف‌بی‌آی به همه روسای پلیس در سراسر ایالات متحده هشدار داده است تا در حالت آماده باش کامل باشند.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: اف‌بی‌آی ضمن درخواست از همه روسای پلیس در سراسر آمریکا برای اشتراک گذاری اطلاعات مهم در آستانه مراسم تحلیف جو بایدن، از آن‌ها خواسته است تا در حالت آماده باش کامل باشند.

روزنامه نیویورک تایمز به نقل از منابع آگاه فاش کرده است که این هشدار‌ها پس از گفت‌وگوی تلفنی ۴۵ دقیقه‌ای کریستوفر ورای مدیر اف‌بی‌آی و کن کوچینلی مدیر موقت خدمات مهاجرت و شهروندی آمریکا با روسای پلیس صادر شده است.

مقام‌های رسمی آمریکا نگرانی عمیق خود را نسبت به خشونت‌های افراطی احتمالی در آستانه مراسم تحلیف بایدن اعلام کرده‌اند.

یک رئیس پلیس که نامش فاش نشده در این باره گفت: مقام‌های رسمی ظاهرا نگران حملات احتمالی به ساختمان‌های کنگره، ساختمان‌های فدرال و خانه‌های اعضای کنگره هستند.

نگرانی‌ها درباره اوضاع امنیتی شهر واشنگتن در آستانه مراسم تحلیف بایدن پس از آن تشدید شده است که هفته گذشته طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره حمله کردند.

تیم انتقالی جو بایدن ضمن اشاره به تهدیدات مداوم خشونت آمیز در آستانه مراسم تحلیف ریاست جمهوری در هفته آینده، خواستار برگزاری سریع نشست‌های استماع و تایید صلاحیت گزینه‌های مورد نظر برای احراز سمت‌های مهم و حساس امنیت ملی شده است.

درخواست تیم انتقالی بایدن برای برگزاری سریع نشست‌های استماع و تایید صلاحیت نامزد‌های معرفی شده برای پست‌های حساس و مهم امنیت ملی در حالی است که قرار است بیش از ۲۰ هزار نیروی گارد ملی برای برقراری امنیت و نظم در آستانه مراسم تحلیف بایدن در واشنگتن دی سی مستقر شوند.

این تدابیر امنیتی پس از حمله و یورش طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره اتخاذ شده است.

پنتاگون پیش از این درباره خطر احتمالی اعتراضات مسلحانه در آستانه مراسم تحلیف بایدن هشدار داده است.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار