کد خبر: 1034630
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۰
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان:
امیر زاغیان گفت: ثبت‌نام مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۸ دیماه در استان اصفهان همزمان با دیگر استان‌ها آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اعلام کرد: متقاضیان فاقد مسکن از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه می‌توانند نسبت به ثبت‌نام جدید در طرح مسکن ملی استان اصفهان اقدام کنند.

وی بیان داشت: در مرحله نخست، ثبت‌نام متقاضیان جدید در شهرهایی که در آنها اراضی جدید احصا شد، فراهم شده است. این مرحله برای ثبت‌نام متقاضیان جدید در شهرهای فاقد ثبت‌نام در مراحل قبل و بر اساس ظرفیت‌های احصاشده در ۱۵ شهر استان شامل آران و بیدگل، نجف‌آباد، نطنز، طرق رود، چرمهین، باغشاد، زاینده رود، دامنه، بوئین و میاندشت، جوشقان قالی، کامو و چوگان، مشکات، ونک، بیده و جوزدان برنامه‌ریزی شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: متقاضیان این شهرها می‌توانند از تاریخ بازگشایی سامانه ۱۰ صبح روز پنجشنبه (۱۸ دی) با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir بر اساس برنامه زمانبندی مندرج در سایت نسبت به ثبت نام بر اساس شرایط اعلامی اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت تامین اراضی، پس از پالایش و احراز شرایط، متقاضیان نهایی به میزان ظرفیت احصا شده از بین متقاضیان تاییدشده انتخاب خواهند شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار