کد خبر: 1034502
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
مدیرپروژه خط انتقال آب‌رسانی درچه به پالایشگاه اصفهان:
مهندس عباس بهزادی گفت: از دی‌ماه سال جاری، عملیات اجرای خط انتقال آب از آب‌رسانی درچه به شرکت پالایش نفت اصفهان شروع شد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، مدیر این پروژه با اعلام این خبر، افزود: هدف از پروژه آب‌رسانی، ایجاد ۱۱ کیلومتر خط انتقال به‌منظور افزایش پتانسیل ظرفیت انتقال آب از ۳۵۰ لیتر به ۵۵۰ لیتر در ثانیه و همچنین جایگزینی لوله قبلی که عمر آن بیش از ۴۵ سال است.

وی هزینه اجرای پروژه را ۱۰۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و تصریح نمود: پروژه اجرای خط انتقال آب از آب‌رسانی در دو مرحله انجام خواهد شد، مرحله اول که با عنوان فاز یک نام‌گذاری شده است، ۱۵ ماه آینده به نتیجه می رسد و در مرحله دوم که طی قراردادی دیگر عملی خواهد شد با اجرای ۱۲ کیلومتر دیگر خط انتقال آب تا پالایشگاه تکمیل و تحویل خواهد شد.

مهندس بهزادی ادامه داد: خط انتقال با لوله غیرفلزی  (GRE )و سایز ۷۲۰ میلی‌متر و با پیش‌بینی حوضچه‌های تخلیه آب‌وهوا با عبور عرضی از بزرگراه‌های مهم، جاده‌ها و نیز کانال‌های موردنیاز اجرا خواهد شد.

شایان‌ذکر است شروع این پروژه در سال جهش تولید با استفاده از توان پیمانکاران داخلی انجام‌شده و کلیه لوله های مورد نیاز در داخل کشور تولید می شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار