کد خبر: 1034066
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲
پسر جوانی که سه هفته با جسد زن میانسالی در خانه مجردی‌اش زندگی کرده، در بازجویی‌ها مدعی شد که او به خاطر مصرف مواد‌مخدر فوت کرده است.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  چند هفته قبل مردی در تهران سراسیمه به اداره پلیس رفت و از گم شدن ناگهانی همسر ۴۸‌ساله‌اش شکایت کرد.

شاکی در توضیح ماجرا گفت: همسرم امروز صبح از خانه‌مان حوالی شرق تهران برای انجام کاری بیرون رفت ودیگر بازنگشت. من و پسرم که خیلی نگرانش بودیم به خانه بستگان و دوستان سر زدیم و حتی به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها هم رفتیم، اما خبری از او پیدا نکردیم. الان احتمال می‌دهیم که برای او اتفاق بدی رخ داده باشد. با طرح این شکایت پرونده به دستور بازپرس دادسرای امور جنایی تهران برای پیدا کردن ردی از زن میانسال در اختیار تیمی از کارآگاهان اداره‌یازدهم پلیس‌آگاهی قرار گرفت.

تحقیقات مأموران پلیس نشان داد زن فوت شده مدتی است از طریق تلگرام و فضای‌مجازی با پسر جوانی ارتباط دارد. بدین ترتیب مأموران بررسی‌های خود را برای شناسایی پسر جوان آغاز کردند تا اینکه چند روز قبل وی را شناسایی کرده و دریافتند زن گمشده روز حادثه با او قرار ملاقات داشته است.

در چنین شرایطی مأموران پلیس به دستور بازپرس پسر ۲۵‌ساله را‌که شهروز نام دارد به عنوان مظنون بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند.

متهم در بازجویی‌های ابتدایی گفت که اطلاعی از سرنوشت زن گمشده ندارد، اما در نهایت پس از گذشت ۲۴‌ساعت از دستگیری لب به اعتراف گشود و مدعی شد که زن گمشده در خانه‌اش بر اثر مصرف مواد مخدر فوت کرده و او هم جسدش را داخل رختخواب‌ها پنهان کرده است.

کشف جسد درخانه مجردی

با اعتراف متهم، مأموران راهی خانه پسر مجرد شدند و جسد زن ۴۸ را که داخل پتویی پیچانده شده بود از میان رختخواب‌ها در حالی که جسد هنوز سرد و دارای فساد نعشی نشده بود کشف کردند.

متهم صبح دیروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و مورد بازجویی قرار گرفت. وی در ادعایی گفت: یک سال قبل عضو گروه تلگرامی شدم که یکی از اعضای آن زنی به نام مهری بود. ما هر روز تعدادی پیام در گروه می‌فرستادیم تا اینکه با او آشنا شدم. مهری گفت که مجرد است که تصمیم گرفتم با او دوست شوم. پس از این ارتباط ما به صورت پیامکی و تلفنی ادامه داشت و گاهی هم در بیرون و داخل خیابان یکدیگر را ملاقات می‌کردیم تا اینکه متوجه شدم او شوهر دارد. پس از این از او جدا شدم، اما مدتی بعد دوباره به صورت پیامکی با هم ارتباط برقرار کردیم.

وی درباره روز حادثه در ادعایی گفت: روز حادثه او را به خانه‌ام دعوت کردم و او هم قبول کرد و به خانه‌ام آمد. دو نفری با هم مواد مخدر کشیدیم که ساعتی بعد ناگهان حالش بد شد و فوت کرد. من خیلی ترسیده بودم و نمی‌توانستم تصمیم درستی بگیرم و به همین خاطر جسد او را داخل پتویی پیچاندم و داخل رختخواب‌ها گذاشتم تا در فرصت مناسب جسد را به بیرون منتقل کنم.

من حدود سه‌هفته با جسد زن میانسال در خانه‌ام زندگی کردم و می‌ترسیدم او را به بیرون منتقل کنم، چون فکر می‌کردم همسایه‌ها متوجه می‌شوند و این راز بر ملا می‌شود. متهم در ادامه برای تحقیقات بیشتر و روشن شدن زوایای پنهان این حادثه در اختیار کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی قرار گرفت. همزمان قاضی محمد وهابی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران به پزشکی قانونی دستور داد علت اصلی مرگ زن میانسال را مشخص و اعلام کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار