کد خبر: 1033877
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴

چگونه مرکزی معتبر برای تامین تجهیزات شبکه و ماشین های اداری پیدا کنیم

رپورتاژ آگهی/ بیایید شرکت ها و سازمان‌ها را به سه دسته کلی تقسیم کنیم:

آنهایی که تازه شروع به کار کرده‌اند و به اصطلاح استارتاپ هستند.
آنهایی که مرحله استارتاپ را پشت سر گذاشته‌اند و تبدیل به کسب‌وکارهای کوچک شده‌اند.
آنهایی که شرکت‌های متوسط و بزرگ هستند.

شما جزو کدام دسته هستید؟ جزو هر دسته‌ای که باشید برای کسب و‌کارتان به تجهیزاتی نیاز دارید تا چرخ فروش و خدمات شما بچرخد. تنها فرق این سه دسته با هم این است که رده محصولاتی که می‌خرند متفاوت است اما در کل باید ملزومات لازم برای خود را تهیه کنند. در ادامه می‌پردازیم به اینکه چگونه مرکزی برای تامین و تجهیز شبکه داخلی سازمان پیدا کنیم.

تامین قطعات و تجهیزات شبکه و سرور

برای هر کسب‌وکاری راه‌اندازی شبکه ولو کوچک و جمع‌وجور لازم است. شبکه‌ای که برای تجهیز آن باید از تجهیزات اکتیو و پسیو شبکه شامل کامپیوتر و لپ تاپ، مودم و روتر، فایروال و سوییچ، و در فاز بزرگتر، سرور و استوریج تهیه کنیم.

بهترین حالت، استفاده از مشاوره فروش در زمینه تامین تجهیزات مورد نیازتان است. سعی کنید حتما این موارد را در نظر بگیرید تا سازگاری تجهیزات و قطعات مورد نیازتان تامین شود. حالا فرض کنید تمام تجهیزات و قطعات و تجهیزات شبکه و سرور را از مرکز معتبر تهیه کردید، باید افراد متخصص و کارآمدی هم باشند تا به بهترین شکل، شبکه مناسب شما را برایتان طراحی و پیاده سازی کنند. پیشنهاد می کنیم در این زمینه از مشاوران و متخصصین فالنیک کمک بگیرید.

راهکارهای ذخیره سازی اطلاعات

استفاده از راهکارهای ذخیره سازی به صورت حرفه‌ای و استاندارد باعث می‌شود سرمایه اطلاعات و دیتای کسب‌وکارتان حفظ شود و با مدیریت درست و اصولی استوریج و ذخیره سازی، خیالتان هم از امنیت اطلاعاتتان راحت باشد و هم با رشد و توسعه کسب‌وکارتان، دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشید. در استفاده از راهکارهای استوریج از مشاوران و متخصصین استفاده کنید تا بتوانید زیرساخت قوی و مطمئنی تهیه کنید، زیرساختی شامل انتخاب نوع استوریج، تامین فضای ذخیره سازی مناسب، بکاپگیری روزانه و دوره‌ای، در نظر گرفتن ذخیره ساز داپلیکیت و جایگزین و ... است. یادتان باشد همیشه باید بهترین انتخاب در کنار بهترین هزینه باشد.

چگونه مرکزی معتبر برای تامین تجهیزات شبکه و ماشین های اداری پیدا کنیم

ماشین های اداری مورد نیاز

ماشین‌های اداری شامل پرینتر، فکس، پلاتر، تلفن های سانترال، اسکنر و دستگاه کپی است که جزو جدایی‌ناپذیر کسب‌وکار شماست. آشنایی با امکانات و قابلیت‌های هر یک از این محصولات باعث می‌شود آنچه مناسب نیاز و کاربرد شماست انتخاب کنید نه بیشتر و نه کمتر. هزینه هم که همیشه حرف اول را می‌زند؛ با در نظر گرفتن نیازمندی‌های خود و شناخت این محصولات می‌توانید دقیقا محصولی را بخرید که مناسبتان است. استفاده از مراکز معتبر که مشاوران مجرب در زمینه فروش ماشین‌های اداری دارند را فراموش نکنید.

در کنار خرید ماشین‌های اداری به مواردی چون کارتریج و شارژ آنها دقت کنید. انتخاب مدل‌های پرمصرف هزینه زیادی به همراه دارد. برای خرید کارتریج و یا استفاده از خدمات شارژ آن که به صورت دوره‌ای تکرار می‌شود از مرکز معتبر و متبحر استفاده کنید.

 تعمیرات و احیای تجهیزات اداری و شبکه داخلی

با خرید و پیاده سازی تجهیزات سرور و شبکه و ماشین‌های اداری نوبت می‌رسد به نگهداری از آنها. اصولا شرکت‌های ارایه دهنده خرید و خدمات پیاده سازی شبکه و دستگاه‌های اداری، خدمات پشتیبانی هم دارند. مثلا عیب یابی و تعمیر سرور و شبکه، مشاوره در ارتقای شبکه، تعمیر پرینتر و ماشین‌های اداری و ...

پرینتر هم درست مانند تمام لوازم الکترونیکی دیگر مخصوصا از نوع پرکاربرد آن، با استفاده زیاد مستهلک می‌شود. بعد از مدتی استفاده از پرینتری که چند ماه پیش آن را خریده اید، پرینتر شما مانند اوایل چاپ با کیفیت ارائه نمی‌دهد، یا اینکه روال چاپ کند شده است یا حتی گاهی پرینترنتان صدا می دهد. ضرورت سرویس پرینتر در دوره های منظم، جلوگیری از ایجاد خرابی های عمیق در دستگاه است. قبل از اینکه مشکل خاصی برای دستگاهتان پیش بیاید و یا کلا از کار بیفتد، از بروز مشکلات بعد جلوگیری کنید. در سرویس پرینتر، تمام قطعات پرینتر، اتصالات آن، میزان تونر و کارتریج آن بررسی و چک می شوند، اگر مشکلی در دستگاه شما وجود داشته باشد، سرویسکار پرینتر این مورد را به شما اطلاع خواهد داد و در صورت تمایل تعمیر پرینتر و یا تعویض قطعات آن انجام خواهد شد.

چگونه مرکزی معتبر برای تامین تجهیزات شبکه و ماشین های اداری پیدا کنیم

راهکارهای سازمانی مدیریت و راهبری مشتریان و کارمندان

نرم افزارهای مدیریت روابط با مشتری از جمله نرم افزار مایکروسافت سی ار ام نه تنها برای سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ ابزار مهم و ضروری است بلکه به ساماندهی و نظم بخشی به امور کسب‌وکارها و شرکت‌های کوچک کمک شایانی می‌کند. از اهداف این نرم افزارها کمک به شما در بازاریابی و ایجاد سرنخ، تبدیل سرنخ به مشتری و تبدیل مشتری به مشتری وفادار است. سازمان‌های باتجربه و معتبری هستند که بهترین خدمات را در این پیاده سازی CRM در اختیارتان می‌گذارند. پیشنهاد می‌شود برای افزایش رضایت مشتری و کارمندانتان از نرم افزارهای مدیریت روابط با مشتری استفاده کنید.

ارائه گارانتی های معتبر خدمات و محصولات

خرید کالا و خدمات به همراه گارانتی را فراموش نکنید. گارانتی یکی از شروط لازم در خرید است. گذشت آن زمان که فروشندگان، کالا و خدماتشان را می‌فروختند و هیچ تضمین و گارانتی در موردشان نبود. امروزه خرید بدون گارانتی اشتباه بزرگی است. البته که باید از اعتبار و صحت گارانتی مطمئن باشید و تنها از مراکزی خرید کنید که گارانتی معتبر و رسمی ارایه می‌دهند. مراقب باشید در دام فروشندگان بی‌تعهد که یا گارانتی ندارند یا گارانتی دروغین ارایه می‌دهد نیفتید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار