کد خبر: 1033081
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌ غربی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان ‌غربی گفت: شهروندان گرفتار در کولاک می‌توانند با شماره ۱۱۲ این نهاد تماس بگیرند تا از خدمات امدادی هلال‌ احمر بهره‌مند شوند.

امیر جعفرزاده اظهار داشت: 100بسته اقلام امدادی از جمله چادر، پتو و بسته‌های امدادی در روزهای سرد و برفی گذشته بین هموطنان گرفتار در برف و کولاک توزیع شد.

وی افزود: اقلام امدادی شامل انواع کنسروجات، نان، خرما، بیسکویت، آب معدنی و پتو در اختیار ۱۵۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان ‌غربی گفت: اسکان موقت اضطراری از دیگر خدماتی است که توسط این نهاد به آسیب دیدگان برف و کولاک در صورت لزوم ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: ۲۳ پایگاه ثابت و موقت هلال احمر در نقاط مختلف استان قرار دارند و در صورت لزوم خدمات ضروری را به حادثه ‌دیدگان ارائه می‌کنند.

جعفرزاده گفت: ۱۰۰ بسته اقلام امدادی از جمله چادر، پتو و بسته‌های امدادی در روزهای سرد و برفی گذشته بین هموطنان گرفتار در برف و کولاک توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌ غربی اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل بارندگی‌ها، رانندگان باید زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی، سوخت کافی و لباس گرم به‌ همراه داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر