کد خبر: 1033063
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال در حالی برگزار شد که دو تیم بالای جدول مقابل حریفان خود شکست خوردند.
هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امروز و با انجام ۹ بازی همزمان برگزار شد که در پایان بازی‌های امروز پارس جنوبی علیرغم پذیرفتن شکست مقابل هوادار، جایگاه خود در صدر جدول را از دست نداد.

در بازی‌های امروز لیگ دسته اول نتایجی به دست آمد که بعضا دور از انتظار بود. در یکی از مهم‌ترین بازی‌های امروز پارس جنوبی جم صدرنشین این مسابقات در دیداری خارج از خانه در حالی که ابتدا با یک گل از میزبانش هوادار پیش افتاده بود، با دریافت ۳ گل خود عقب افتاد و در نهایت با جبران یکی از این گل‌ها تن به شکست ۳ بر ۲ داد.

پارس جنوبی علیرغم پذیرفتن این شکست به لطف تفاضل گل بهتر صدر جدول را از دست نداد، اما هوادار به لطف این پیروزی تا رده دوم جدول صعود کرد.

استقلال خوزستان تیم دوم جدول نیز در خانه مغلوب تیم جسور رایکا بابل شد. در این بازی استقلال خوزستان با نتیجه ۲ بر یک از میهمانش پیش بود که مازندرانی‌ها با کامبکی رویایی میزبان پر قدرت خود را شکست دادند.

ملوان یکی دیگر از تیم‌های مدعی این فصل در حالی که ابتدا با یک گل از میزبان خود شاهین بوشهر پیش بودند، با گل به خودی مدافع شان به تساوی رضایت دادند.

فجر سپاسی امروز در دربی شیراز ابتدا از میهمانش قشقایی با ۲ گل پیش افتاد که بازیکنان قشقایی با پاسخ دادن این گل‌ها کار را به تساوی کشیدند تا امتیازات به صورت مساوی تقسیم شود.

مس کرمان یکی از تیم‌های مدعی این فصل در خانه خود تیم سخت‌کوش چوکا را با یک گل شکست داد تا جایگاه این تیم نیز در کورس بالانشینان تثبیت شود.

نتایج بازی‌های هفته هشتم لیگ دسته اول به شرح زیر است؛

* فجر سپاسی ۲ - برق شیراز ۲
* خیبر خرم آبادا ۲ - آرمان گهر یک
* شهرداری آستارا ۲ - خوشه طلایی ساوه صفر
* نود ارومیه صفر - استقلال ملاثانی یک
* گل ریحان البرز یک - بادران تهران صفر
* مس کرمان یک - چوکا تالش صفر
* هوادار تهران ۳ - پارس جنوبی جم ۲
* شاهین بوشهر یک - ملوان انزلی یک
* استقلال خوزستان ۲ - رایکا بابل ۳
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار