کد خبر: 1033001
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان:
سرهنگ" محمدرضا هاشمی فر" گفت: اعضای یک باند 4 نفره که به صورت گسترده در زمینه قاچاق پارچه و لباس به کشور فعالیت می کردند در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی دستگیر و 10 میلیارد ریال کالای قاچاق از انبار آنها کشف شد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، جانشین فرمانده انتظامی استان، طی گفت و گو یی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه از فعالیت باندی در زمینه قاچاق پارچه و لباس به کشور مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام یک سری اقدامات ویژه پلیسی انبار نگهداری پارچه و لباس های قاچاق را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی با هماهنگی مقام قضائی وارد محل شده و 4 نفر  که به صورت باندی در زمینه قاچاق پارچه و لباس فعالیت می کردند را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه سر شبکه اصلی این باند یک تبعه بیگانه است که با روادید جعلی و به صورت غیر مجاز وارد کشور شده عنوان کرد: در بازرسی از محل 715 طاقه پارچه، 442 دست لباس، 664 رول نخ،4 هزار و 392 عدد یقه لباس و 23 عدد زیپ تعدادی ساعت و بدلیجات به همراه 240 میلیون ریال وجه حاصله از فروش کالاهای قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی، ارزش تقریبی کالاهای قاچاق مشکوفه در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر 10 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار کرد: بررسی ها حاکی از این است که متهمان پیش ازحضور ماموران تعداد زیادی از کالاهای قاچاق را از انبارمذکور خارج کرده بودند که تحقیقات در خصوص کشف و جمع آوری این کالاها از سطح بازار در دستورکار قرار گرفت.

سرهنگ هاشمی فر در خاتمه از تشکیل پرونده و تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و گفت: پلیس تمام فعالیت مجرمانه درحوزه جرایم اقتصادی را با اشرافیت و هوشمندی بالای خود رصد کرده و با کسانی که از طریق قاچاق کالا بخواهند مانعی بر سر راه جهش تولید در کشور ایجاد کنند قاطعانه برخورد می کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار