کد خبر: 1032998
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان فریدن و بوئین میاندشت:
عبدالرضا فرجی ضمن تشريح اقدامات انجام شده در حوزه راه، مسکن وشهرسازي این شهرستان، از واگذاری حدود ۱۰ پلاک با کاربری کارگاهی و صنعتی به ارزش ۲۰ ميليارد ريال جهت اشتغال جوانان فریدن تا پایان سال جهش تولید خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان فریدن و بوئین میاندشت منطقه بیان داشت: فریدن در رشته کوه‌های زاگرس واقع شده و  ناحیه‌ای کوهستانی است. مرکزآن شهر داران و با شهرستان‌های خوانسار، تیران‌و‌کرون، چادگان، بویین میاندشت، فریدونشهر، دهق، علویجه و استان‌ چهارمحال ‌و‌بختیاری همجوار است. شرایط آب و هوایی خنک و مطبوع همچنین ترانزیتی بودن منطقه، سبب افزايش حجم بار ترافيك عبوري از اين شهرستان شده از همین رو  تكميل پروژه‌های آن در حوزه راه، مسكن وشهرسازي قابل توجه است.

فرجی درخصوص جاده‌هاي اين شهرستان گفت: شهرستان فریدن دارای ۹۰ کیلومتر بزرگراه، ۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۱۰کیلومتر راه فرعی و ۱۰۰ کیلومتر محور روستایی است.

وی با بیان اینکه شهرستان فریدن از جمله مهمترین محورهای مواصلاتی استان اصفهان است عنوان کرد: این شهرستان در مرکز ایران واقع شده و سهم بسزایی از حمل ونقل و ترافیک استان را به خود اختصاص داده است.

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان فریدن و بوئین میاندشت با اعلام اینکه باند دوم محور افوس- بویین میاندشت به زودی افتتاح می‌شود، گفت: عملیات ساخت این پروژه به طول سه و نیم کیلومتر و با اعتبار هزینه شده ۳۳ میلیارد ریال به پایان رسیده است.

وی اذعان داشت: اداره راه وشهرسازی شهرستان فریدن و بوئین میاندشت در راستای رفع نقاط حادثه خیز و کاهش تصادفات حوادث و سوانح جاده‌ای از هیچ تلاشی دریغ نکرده است و جهت (تصويب طرح باند دوم داران-بن-شهركرد) و (احداث باند دوم محور بويين مياندشت-اليگودرز) پیگیری‌های لازم را بعمل آورده است.

فرجی با بیان اینکه اسناد دفترچه‌ای دو هزار هكتار اراضی دولتی این شهرستان به سند تك برگ تبدیل شده است تشریح کرد: این اقدام در راستای اجرای قانون جامع حدنگار، موسوم به «کاداستر»، و با پیگیری ویژه معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام پذیرفته است.

وی در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در جهت اجرای طرح اقدام ملی مسکن شهرستان فریدن تشریح کرد: در کمیسیون ماده پنج با تغييركاربري وتفكيك دو هكتار از اراضی شهر داران جهت طرح اقدام ملی مسکن (تعداد ۵۲ پلاك مسكونی به ارزش ۱۰۰ ميليارد ريال) موافقت شد.

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان فریدن و بوئین میاندشت افزود: تفكيك هفت هكتار از اراضی مسكونی در كميسيون ماده پنج به منظور طرح اقدام ملی واقشار ويژه به تصویب رسید که این اراضی به تعداد ۱۵۲ پلاك مسكوني بوده و ارزش آن ۳۰۰ ميليارد ريال است. همچنین سه قطعه زمين به ميزان پنج هزار مترمربع براي ايجاد مسكن ملی با برآورد ۸۰ واحد آپارتمان در مجموع به ارزش ۸۰ ميليارد ريال واگذار شده است.

وی در خصوص طرح تفصیلی شهرهای این شهرستان گفت: قرارداد طرح تفصيلی جديد براي شهرهای داران، بويين مياندشت و افوس منعقد شده است.

فرجی بیان داشت: عوامل یگان حفاظت اراضی این اداره با دقت و هوشیاری و در راستای حفظ حقوق بیت المال از شش هزار هکتار اراضی دولتی این شهرستان حراست و پاسداری می‌نمایند.

وی با بیان اینکه در سال جهش تولید حدود ۴۰ هزار مترمربع زمین برای اشتغال جوانان شهرستان فریدن واگذار می‌شود گفت: این اراضی در مجموع حدود ۱۰ پلاک با کاربری کارگاهی و صنعتی و به ارزش ۲۰ ميليارد ريال است.

 

 

،

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار