کد خبر: 1032888
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
حجت الاسلام تویسرکانی در مراسم ترحیم سردار ابوحمزه:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: ابوحمزه در ولایت مداری و تبعیت از ولایت هم زبان زد بود. ایشان هر سرمایه‌ای داشت برای نظام و ولایت پای کار آورده بود.
 

سرویس سیاسی جوان آنلاین: صبح امروز مراسم ترحیم سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه در حسینیه‌ی شهدای بسیج سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: متاسفانه به دلیل وجود کرونا و محدودیت ها مراسم ها در شان عزیزان برگزار نمی شود و تشکر می کنم از فرمانده سپاه و بسیج به خاطر برگزاری این مراسم.
وی افزود: بنده حدود ۲۰ سال با ایشان مانوس بودم و علت تودیع ایشان از فرماندهی کرمان به علت بیماری ایشان بود. سردار ابوحمزه نمونه در نجابت و تواضع بودند و در وجود ابوحمزه ذره ای غرور و تکبر دیده نمی شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج ادامه داد: ابوحمزه از سرداران با ادب سپاه بود و سنجیده سخن می گفت و قضاوت می کرد و ویژگی های برجسته ای همچون عبادت و صبر داشت.
حجت الاسلام و المسلمین ادامه داد: ایشان در زمان بیماری هم مصمم و قوی در جلسات شرکت می کردند. ابوحمزه در ولایت مداری و تبعیت از ولایت هم زبان زد بود. ایشان هر سرمایه ای داشت برای نظام و ولایت پای کار آورده بود.

 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار