کد خبر: 1032833
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۰
مرد ضایعات جمع کن به میز محاکمه رسید
مرد میانسالی که در جریان درگیری بر سر جمع کردن ضایعات مرتکب قتل شده، به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.
سرویس حوادث جوان آنلاین: یکم مرداد‌ماه امسال مأموران کلانتری‌۱۱۹ مهرآباد از مرگ مشکوک مرد ۴۰‌ساله به نام غلام باخبر و راهی محل شدند. اولین بررسی‌ها نشان داد غلام در درگیری با مرد ضایعات جمع کن در خیابان ۴۵‌متری زرند با ضربه چاقو زخمی و بعد از انتقال به بیمارستان فوت شده است.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی، در تحقیقات مشخص شد ضارب که سعید نام داشت هنگام فرار با یک خودروی پژو‌۴۰۵ تصادف کرده با این حال به فرارش ادامه داده است. بعد از به دست آمدن مشخصات متهم، مأموران راهی خانه وی شده و او را در حالی‌که در حمام خانه‌اش پنهان شده و به خاطر تصادف به شدت آسیب دیده‌بود، بازداشت کردند.

متهم تحت درمان قرار گرفت و بعد از بهبودی مورد بازجویی قرار گرفت. او با اقرار به جرمش در شرح ماجرا گفت: در بیمارستانی مشغول کار بودم، ولی به خاطر اعتیاد خیلی زود بازنشسته شدم. دارای همسر و چند فرزند بودم و حقوق بازنشستگی برای مخارج زندگی کافی نبود به همین خاطر یک‌سالی بود ضایعات جمع می‌کردم. متهم ادامه داد: آن روز در حال جمع کردن ضایعات بودم که با غلام روبه‌رو شدم. او هم ضایعات جمع می‌کرد. غلام وقتی مرا دید مدعی شد کابل‌های سیمی که پیدا کرده را من برداشته‌ام. گفتم اشتباه می‌کند، اما قبول نکرد. این شد که کیسه ضایعاتی که جمع کرده‌بودم را روی زمین ریختم تا حرفم را ثابت کنم. غلام دوباره حرفم را قبول نکرد و از عصبانیت به طرفم حمله کرد سپس با میله آهنی که در کیسه‌ام بود ضربه‌ای به سرم زد. برای دفاع از خودم با کارد میوه‌خوری که در جیب داشتم ضربه‌ای به گردنش زدم و فرار کردم، اما هنگام فرار با یک پژو‌۴۰۵ سفید رنگ تصادف کردم و آسیب دیدم. متهم درباره فرارش گفت: خیلی ترسیده‌بودم به همین خاطر با وجود صدمه ناشی از تصادف به فرارم ادامه دادم و خودم را به خانه رساندم. باور کنید قصد قتل نداشتم.

با اقرار‌های متهم، وی با درخواست قصاص از سوی اولیای‌دم راهی زندان شد و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. به این ترتیب متهم بعد از تعیین شعبه از خودش دفاع خواهد کرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فرزند شهید
|
Israel
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
0
این داستانی را که مرقوم فرمودید نتیجه ی نگرشِ فَشل و داغون ریاست های سازمان بهزیستی از زمان مرحوم راه چمنی به بعد است که هرگز اصلاح نشد و آن هم موضوع معتادینی است که باید سالم و با یک شغل مناسب حالشان به جامعه برگردند ؛
هیچ وقت برای این سازمان و دولتش جا نیافتاد که تولید فرد معتاد به خاطر بی خیالی و بی قید و بند بودن اجتماع و خانواده های این اجتماع است یعنی تولید خود این اجتماع ؛ پس نه دولت بلکه هزینه ی درمان و شغل یابی این قشر تولیدی را نیز خود اجتماع باید پرداخت کند ...
هیچ وقت این مسئله جا نیافتاد و تهش شد این درام غم انگیز وحشتناک
مسئولین سازمان بهزیستی ؛ واقعاٌ خسته نباشید ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار