کد خبر: 1032429
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی مطرح کرد:
رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: دوره های آموزش کوتاه مدت زبان های خارجی با ۵۰ درصد تخفیف و دوره های کامپیوتر با ۳۰ درصد تخفیف برای ترم زمستان ویژه پرستاران و اعضای خانواده درجه یک ایشان تعلق خواهد گرفت.

دکتر امین رستم زاده اظهار کرد: به مناسبت روز پرستار و پاسداشت و تکریم زحمات مدافعان سلامت در ایام کرونایی که جهاد در عرصه سلامت را به نمایش گذاشتند، دوره های آموزشی کوتاه مدت این نهاد با تخفیفات خاص ویژه پرستاران و کادر سلامت ارائه خواهد شد.

وی افزود:دوره های آموزش کوتاه مدت زبان های خارجی با ۵۰ درصد تخفیف و دوره های کامپیوتر با ۳۰ درصد تخفیف برای ترم زمستان ویژه پرستاران و اعضای خانواده درجه یک ایشان تعلق خواهد گرفت.

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: با شیوع ویروس کرونا در انتهای سال گذشته آموزش های جهاددانشگاهی نه تنها تعطیل نشد، بلکه ابعاد جدیدی به خود گرفت و توسعه پیدا کرد.
وی اضافه کرد: در این راستا با راه اندازی شبکه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی و فراهم سازی بستر های سخت افزاری و نرم افزاری ارائه آموزش های مجازی جلوه ی نو و جدیدی از مدیریت و تلاش جهادی جهادگران دانشگاهی به خود گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر