کد خبر: 1032381
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان:
سرهنگ "حميدرضا اکبري" گفت: 3 نفر که در زمینه سرقت از باغ ویلاهای خصوصی شهروندان و سیم برق فعالیت می کردند در عملیات ماموران این فرماندهی دستیگر و به 23 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان در گفت و گو با پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغ ویلاهای خصوصی شهروندان و شکایت مال باختگان به پلیس و همچنین سرقت سیم برق درشهرستان موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پس از انجام اقدامات علمی و هوشمندانه و تحقیقات تخصصی از ضایعات فروشی ها سرانجام موفق شدند فردی که در زمینه سرقت اموال باغ ویلاهای خصوصی شهروندان و سرقت سیم برق شهری فعالیت می کرد را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی از کشف مقدار20 کيلو سيم مسي فاقد روکش ، 2 دستگاه موتور کولر ، 2 عدد سنگ فرز ،2 عدد پمپ آب ،2 عدد ضبط خودروو 2 عدد جک سرقتي در بازرسی از مخفیگاه متهم خبر داد و گفت:  متهم در ادامه 2 همدست دیگر خود را نیز معرفی کرد که این افراد نیز در عملیاتی دیگر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با اشاره به اعتراف متهمان به 23 فقره سرقت از تشکيل پرونده و تحویل متهمان به مرجع قضايي  خبر داد و اظهار داشت:  از شهروندان می خواهیم :به منظور پيشگيري از سرقت به توصيه و هشدارهاي پليسي توجه داشته و در صورت مشاهده  تردد افراد مشکوک مراتب را سريعاً با شماره تلفن 110 به ماموران پليس اعلام کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار