کد خبر: 1032274
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
رئیس اداره اوقاف خوی عنوان کرد:
رئیس اداره اوقاف خوی گفت: ۱۰۰۰ بسته کمک معیشتی و یلدای مهربانی در قالب طرح شهید سلیماانی تهیه وتوزیع میشود.

جبرییل ابراهیم پور اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن نخستین سالگرد شهادت مظلومانه سردار بزرگ مدافعان حرم، شهید سلیمانی، از اجرای طرح شهید سلیمانی با شعار « راه سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می گذرد » در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان اجرا خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف شهرستان خوی گفت: از محل اجرای نیات واقفین و عواید امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان خوی ،۵۰۰ بسته کمک معیشتی ، ۵۰۰ بسته یلدای مهربانی ، ۱۰ هزار عدد ماسک و ۵۰۰ عدد ضد عفونی کننده جمعا به مبلغ بیش از ۲ میلیارد ریال تهیه و در بین نیازمندان توزیع میشود.

ابراهیم پور گفت: مرکز افق در امامزاده سید بهلول (ع) و بقعه میرهادی (ره) به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوی به منظور تقویت کارکرد‌های متنوع اماکن مقدس و با عمل به فرامین امام خمینی (ره) راه اندازی شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوی با بیان اینکه مرکز افق وظیفه تقویت نقش و کارکرد اجتماعی، فرهنگی و قرآنی با رویکرد استفاده از ظرفیت نهاد‌ها و تشکل‌های مردمی داشته، گفت: استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات امامزاده سید بهلول (ع) و بقعه میرهادی (ره) به عنوان مراکز قطب‌ فرهنگی و زیارتی با رعایت ارزش‌های اسلامی با عنایت به بیانیه گام دوم با اولویت بندی و زمان بندی نیز از اهدف دیگر راه اندازی این طرح است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر