کد خبر: 1032151
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از مصوبه این کمیسیون برای افزایش اعتبارات شبکه ملی اطلاعات در لایحه بودجه ١۴٠٠ خبر داد.
حجت‌الله فیروزی در گفتگو با ایسنا با اشاره به جلسه بعدازظهر امروز (دوشنبه) کمیسیون صنایع، گفت: در جلسه امروز کمیسیون پیشنهادات نمایندگان درباره اعتبارات حوزه‌های صنایع دفاعی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، شهرک‌های صنعتی و... در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: پیشنهادات نمایندگان در حوزه صنایع دفاعی درباره کشتی سازی، هواپیماسازی و ایجاد زیرساخت‌های الکترونیک و ‪ICT‬ بود. همچنین با موافقت اعضای کمیسیون، اعتبارات شبکه ملی اطلاعات افزایش یافت، زیرا این موضوع یکی از نیاز‌های ضروری کشور است.

فیروزی ادامه داد: از آنجا که به دلیل نبود امکاناتی مانند گاز، آب، اینترنت، راه مناسب و... استقبال چندانی از شهرک‌های صنعتی موجود در شهرستان‌ها نشده است، نمایندگان پیشنهاداتی در حوزه تقویت منابع مالی برای بهبود زیرساخت‌های این حوزه ارائه کردند که با موافقت اعضای کمیسیون روبه‌رو شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن همچنین گفت: از آنجا که با بهبود زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی، انگیزه سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این حوزه افزایش می‌یابد، امیدوارم نمایندگان در صحن علنی با پیشنهادات مربوط به افزایش اعتبارات این حوزه موافقت کنند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار