کد خبر: 1031690
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
مدیرعامل شرکت متروی تهران مطرح کرد
امام گفت: تاخیری که در آزادسازی اوراق مشارکت سال ۹۸ اتفاق افتاده و کار ما را تحت تاثیر قرار داده است و امیدواریم این منابع مالی آزادسازی شوند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: علی امام مدیر عامل شرکت متروی تهران درباره تاثیر تامین بودجه در تحقق برنامه‌های مترو تهران اظهار کرد: متاسفانه تاخیری که در آزادسازی اوراق مشارکت سال ۹۸ اتفاق افتاده یک مقدار کار ما را تحت تاثیر قرار داده، البته با پیگیری‌های ارزشمندی که همکاران ما در حوزه مالی و ترافیک داشته اند، امیدواریم شاهد آزادسازی بخش مهمی از این پول باشیم تا کمترین آسیب در حوزه ساخت ایستگاه‌ها را داشته باشیم.

وی ادامه داد: با دستور رئیس جمهور دو ایستگاه برج میلاد و امیرکبیر به بهره برداری رسمی رسیدند. خط ۶ متروی تهران که ایستگاه امیرکبیر در آن واقع شده ۳۲ کیلومتر طول دارد که از دولت آباد در منطقه ۲۰ شروع شده و تا منطقه سولقان در شمالی‌ترین منطقه ۵ شهرداری تهران ادامه دارد.

امام بیان کرد: در دوره جدید مدیریت شهری این توفیق را داشته ایم که ۱۰ کیلومتر جنوبی خط ۶ را در چند مرحله افتتاح کنیم که ایستگاه امیرکبیر ششمین ایستگاهی است که در آن به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: هزینه‌ای که برای این ایستگاه انجام شده حدود ۲۹۰ میلیارد تومان است و حدود ۵ سال زمان برده تا این ایستگاه امروز به بهره برداری کامل برسد.

مدیرعامل شرکت متروی تهران گفت: برنامه‌ای که شرکت متروی تهران برای سال جاری دارد، بهره برداری ۱۲ ایستگاه در خطوط ۶، ۷ و ۳ است که با بهره برداری از این دو ایستگاه بهره برداری از ۱۰ ایستگاه دیگر را در دستور کار داریم و طبیعتا باید منابع مالی لازم فراهم شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار