کد خبر: 1031501
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
در شرایط اپیدمی کرونا؛
رییس اداره بیمه سلامت بوکان گفت: در شرایط اپیدمی کرونا این سازمان با تحت پوشش قرار دادن بیماری کرونا 70 درصد هزینه های سرپایی و 90 درصد هزینه های بستری در بخش های دولتی بیماران کرونایی را پرداخت می کند.

طه رشیدی اظهار داشت: بیمه سلامت داروهای هیدروکسی کلروکین سولفات و کلروکین فسفات در بخش سرپائی و داروهای اینترفرون بتا در بخش بستری، برای بیمه شدگان مبتلا به کرونا را تحت پوشش قرار داده است.

وی افزود: همچنین از تاریخ ۲۵ آبان سال جاری، داروهای فاویپیرواویر و رمدسیویر، جهت درمان کووید ۱۹ مبتنی بر پروتکل های وزارت بهداشت، تحت پوشش بیمه قرار گرفته است.

60 در صد جمعیت بوکان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

رییس اداره بیمه سلامت بوکان گفت: ۱۴۲ هزار نفر از جمعیت ۲۴۰ هزار نفری این شهرستان از خدمات بیمه سلامت بهره می گیرند که ۶۰ در صد جمعیت بوکان را شامل می شود.

وی اضافه کرد: همچنین بیمه سلامت تلاش دارد با پرداخت به اندازه ی توان و برخورداری به اندازه نیاز، خدمات و داروهای جدید را با قیمت کمتر در سبد حمایتی و تحت پوشش این سازمان قرار دهد.

رشیدی در پایان اذعان داشت: جهت رفاه بیمه شدگان و کاهش بار مراجعه به دفاتر پیشخوان از بیستم آبان سال جاری دفترچه های بیمه سلامت همگانی بصورت اتوماتیک و از طریق پنل تمدید شده اند و میز خدمت الکترونیکی در پورتال این اداره کل فعال می باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر