کد خبر: 1031307
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
مدیر دفتر تخصصی بانوان آفتاب شهرداری اصفهان:
لیلا لندی گفت:سلسله نشست های مجازی "به وقت مادری" با محوریت تجکیم بنیان خانواده ویژه عموم و به صورت رایگان برگزار می شود.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، مدیر دفتر تخصصی بانوان آفتاب اظهار داشت: با توجه به اینکه دبیرخانه کانون مادران محلات شهر اصفهان در بانوسرای آفتاب وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان فعالیت داشته و در ایام کرونا این کانون ها به صورت حضوری تشکیل نشدند، تصمیم بر آن شد تا برای برگزاری جلسات به صورت مجازی برنامه ریزی کنیم.

وی ابراز کرد: بر این اساس برنامه های کانون مادران مجازی محلات مناطق 15 گانه شهر اصفهان با عنوان "به وقت مادری" از 16 آذرماه آغاز و تا پایان اسفند ماه ادامه دارد و طبق نظر سنجی صورت گرفته به دلیل بالارفتن اختلافات درون خانوادگی محوریت این نشست ها "تحکیم بنیان خانواده" است.

لندی افزود: خانواده ها با مهارت گفتگو آشنایی کافی ندارند و نمی دانند چگونه روابط محکم و باثباتی با دیگران داشته باشند. اکثر افراد از دیگران طلبکارند و مشاجره می کنند. مادران به عنوان رأس هرم خانواده با شرکت در این نشست های مجازی و ارتباط با اساتید مجرب می توانند به ارتباط با فرزندان و همسرشان دست یابند.

مدیر دفتر تخصصی بانوان آفتاب شهرداری اصفهان بیان داشت:نشست های "به وقت مادری" برای عموم آزاد و رایگان است که علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این برنامه می توانند با شماره 34468112 تماس حاصل کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار