کد خبر: 1031043
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان خبر داد:
نادر آخوندی گفت: براساس تصمیم کمیته اقتصادی مقابله با کرونا در شهرداری اصفهان، بخش زیادی از مستاجران اماکن در اختیار شهرداری و پیمانکاران این مجموعه که تحت تاثیر شرایط کرونایی قرار گرفته اند، مشمول تخفیف و بسته های تشویقی شدند.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان با اشاره به مصوبات ستاد مقابله با کرونا در شهر اصفهان، برای جبران بخشي از زيان وارده به پيمانکاران شهرداري اظهار کرد: با توجه به مصوبات این ستاد، اسناد دريافتي صدور پروانه يا پايان کار با توجه به مساعدت هايي که در زمان محاسبه به شهروندان متقاضي شده است، طبق سررسيد دریافت می شود.

وی با اشاره به دیگر مصوبات ستاد برای مستاجران شهرداری ادامه داد: در این زمینه نیز اسناد دریافتی مربوط به اجاره اماکن شهرداري به علت شیوع بیماری کرونا از 15 اسفندماه تا 15 تیرماه با تخفیف وصول می شود. 

مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان تصریح کرد: در ارتباط با پارکینگ های شهرداری که در اجاره متقاضیان قرار گرفته است، بر اساس بررسی معاونت حمل و نقل و ترافيک و درخواست شرکت مهندسی نیک اندیش، مقرر شد به منظور جبران بخشي از زيان وارده به مستاجران اجاره بها با تخفیف به مدت دو ماه وصول شود. 

وی ادامه داد: همچنین پارکينگ هايي که بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا تعطيل شده اند، مشمول تخفیف مي شوند.

آخوندی افزود: به منظور جبران بخشي از خسارات وارد شده به مستاجران سازمان هاي وابسته به شهرداري اصفهان، مصوب شد سازمان آرامستان ها به پيمانکاران ارائه خدمات مجالس به مدت سه ماه، تخفیف هایی ارائه دهد. 

وی با بیان اینکه همچنین به فروشگاه هاي طرف قرارداد در آرامستان به مدت دو ماه، تخفیف ارائه می شود، گفت: برای کمک به پیمانکاران خدمات سنگ در آرامستان، اجاره پرداختي فروردين ماه این پيمانکاران به مدت دو ماه به تعویق افتاد.

مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان با اشاره به تخفیف های تصویب شده در حوزه سازمان میادین شهرداری تصریح کرد: براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا به فروشگاه هاي طرف قرارداد در بازار گل و گیاه همدانیان به مدت دو ماه، تخفیف ارائه می شود.

وی افزود: در حوزه سازمان پارک ها نیز به طرف قراردادهاي سازمان به مدت سه ماه، مساعدت ارائه می شود. 

آخوندی با اشاره به اینکه برای کمک به فروشندگان شارژ اصفهان کارت مقرر شد، با توجه به کاهش تردد اتوبوس های شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان، شرکت مترو و مراکز تفریحی، کارمزد فروش شارژ سه ماهه از اسفندماه 98 تا پایان اردیبهشت ماه 99 برای پیمانکار مربوطه افزایش یابد که سهم شهرداری است و در پرداختی شهروندان تغییری ایجاد نمی کند، گفت: ارائه بسته تشویقی ساختمانی به منظور کمک و مساعدت به متقاضیان دریافت پروانه ساختمان و دریافت گواهی پایان کار با توجه به شرایط پیش آمده از دیگر تصمیمات ستاد مقابله با کرونا برای تسهیل امور مردم و پیمانکاران در این دوره بود.  

وی تاکید کرد: جلسات ستاد اقتصادي كرونا به صورت منظم برگزار و پيگيري مداوم مصوبات جلسه از بخش هاي متولي انجام می شود که در این راستا رصد هفتگي مشكلات برای طرح در ستاد مقابله با کرونا صورت می گیرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار