کد خبر: 1031022
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی از افزایش ۱۴.۷۳ درصدی مصرف گاز طبیعی در هفته گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

حسن افتخاری، مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با بیان اینکه  در بازه زمانی 15 تا 21 آذرماه امسال 366 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان مصرف شده است،گفت: این رقم در مدت مشابه سال قبل که 319 میلیون بود که حدود 14.73 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: مجموع گاز طبیعی مصرفی آذرماه امسال استان تا روز بیست و یکم هم یک میلیارد و 50 میلیون مترمکعب رسید که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل، 89 میلیون مترمکعب بیشتر می باشد.

 افتخاری با بیان این مطلب که به طور معمول بیش از 70 درصد گاز طبیعی استان در نیمه دوم سال در بخش خانگی مصرف می شود گفت: تأمین پایدار و مطمئن گاز طبیعی تابعی از همراهی همه بخش های مختلف مصرفی به ویژه بخش خانگی در روزهای سرد سال است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی، تصریح کرد: راهکارهای بسیار ساده ای برای مدیریت و کاهش مصرف گاز در بخش خانگی وجود دارد که از آن جمله می توان به استفاده از پوشش گرم زمستانی در منزل، نصب پرده بر روی پنچره ها و درب ورودی، خاموش کردن وسائل گرمایشی اتاق های بدون استفاده، نصب درزگیر در پنجره ها و درب ها، عایق‌بندی لوله‌های‌ آب گرم رادیاتور مرکزی و بستن خروجی کانال های کولر در زمستان اشاره کرد.

وی ادامه داد: مرکز خدمات الکترونیک و ارتباطات مردمی شرکت گاز استان خراسان رضوی با شماره تلفن 1894 آمادگی دارد تا نسبت به راهنمایی شهروندان در زمینه راهکارهای کاهش مصرف گاز طبیعی اقدام کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار